Reklama
  • Wczoraj, 3 września (11:05)

    1. Połóż się na plecach. Ramiona wzdłuż tułowia, nogi zgięte w kolanach, stopy rozstawione na szerokość bioder. Wyprostuj prawą nogę w kolanie, kładąc ją płasko na podłożu. Wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz lewą nogą. Wykonaj kilka powtórzeń. 2. Stań w rozkroku, ramiona wprzód. Przejdź do półprzysiadu, mając prosty kręgosłup. Wytrzymaj kilka sekund. Wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz kilka razy. 3. Połóż się na prawym boku z wyprostowanymi nogami. Prawe ramię proste, gło

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 24 sierpnia (08:00)

    Myślisz, że to tylko zabawka? Zwykła dziecięca gumowa piłka może stać się użytecznym przyrządem treningowym. Ściskając ją w trakcie ćwiczenia, zmusisz mięśnie do dodatkowej pracy i... szybciej zobaczysz rezultaty!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 11 sierpnia (14:05)

    Wyraźnie zaznaczone wcięcie w pasie to marzenie każdej kobiety. Nie musisz być superszczupła – jeśli masz figurę klepsydry, to już masz zadatki na seksbombę! I kolejna dobra wiadomość: taka talia to kwestia treningu (i może trochę diety...). Jeżeli masz silne mięśnie brzucha, spróbuj ćwiczenia dla zaawansowanych. Usiądź płasko, podtrzymując dłońmi głowę, lekko odchyl tułów. W tej pozycji wykonuj skręty talii. Ustaw się lewym bokiem do linii podłogi, unieś ciało na lewym ramieniu. Przyciągaj d

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 7 sierpnia (11:05)

    Bez względu na to, czy mocno dajesz sobie w kość na siłowni, czy też wolisz spokojne wycieczki rowerowe, pamiętaj, aby po wysiłku fizycznym wykonać zestaw ćwiczeń rozciągających. Dzięki temu unikniesz zakwasów i przykurczu mięśni. Lewą rękę unieś za kark i ugnij w łokciu. Prawą ręką dociągnij lewe ramię, wytrzymaj 10 sekund, zmień strony. Usiądź z rozstawionymi szeroko nogami. Wyciągnij nad głowę lewe ramię, zrób 10 skłonów do prawego boku. Zmień strony. Stań w szerokim rozkrok

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 3 sierpnia (11:05)

    Według tradycyjnej medycyny chińskiej choroby to efekt nieprawidłowego przepływu energii w organizmie. Przyczyną może być życie w biegu i w ciągłym stresie. Warto zatrzymać się i poświęcić choćby kilka minut dziennie na trening qigong. Badania dowodzą, że to naprawdę działa!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 30 lipca (10:00)

    Każda kobieta pragnie mieć zgrabne nogi, które z dumą zaprezentuje w szortach i krótkich sukienkach. Jeżeli ta partia ciała w twoim odczuciu pozostawia jeszcze nieco do życzenia, wypróbuj nowy zestaw ćwiczeń wysmuklających i podkreślających mięśnie. Stań w przysiadzie, pilnuj, by linia kolan nie wychodziła poza linię stóp. Jedną nogę wyprostuj przed sobą, wytrzymaj jak najdłużej. Zmień nogi. Usiądź na podłodze. Wyprostuj nogi, obciągnij palce stóp, dłonie oprzyj za pośladkami. Rób nożyce w pi

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 20 lipca (13:10)

    Mięciutki, sypki piasek pod stopami to idealne warunki... do treningu?! Owszem! Na tak niestabilnym podłożu mięśnie pracują dużo bardziej efektywnie. Aż grzech nie skorzystać z okazji, żeby podszlifować formę!  Połóż się na brzuchu, wyciągnij przed siebie ramiona. Wyprostuj nogi i rób nimi nożyce w pionie, unosząc je wysoko i napinając mięśnie.  Maszeruj w miejscu, wymachując ramionami. Kolana unoś wysoko i stawiaj nogi na ziemi z mocnym przytupem. Napnij mięśnie całego cia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 17 lipca (14:05)

    Ściskanie przedramionami motylka. Przyrząd umieść między przedramionami, tak by dłonie znalazły się na wysokości barków. Powoli zbliżaj. Przytrzymaj uścisk przez ok. 4 sekundy. Powtórz 5 razy. Odpocznij ok. 30 sekund, powtórz serię. Rozciąganie gumowej taśmy. Złap uchwyty paska, trzymając go za głową na wysokości czoła. Prostuj łokcie. Ćwiczenie powtarzaj 5 razy w ok. 6 seriach. Wymachy rąk z obciążnikami. Wokół nadgarstka owiń obciążniki, dobrze dopasowując je do ciała. Prostuj na przem

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 lipca (15:05)

    Pracując nad osiągnięciem idealnej sylwetki, nie wolno zapomnieć o tak ważnej partii ciała jak ramiona. Odpowiednio dobrany trening sprawi, że ręce staną się wyraźnie smuklejsze i bardziej jędrne, ale pozostaną ładne i kobiece. Bez obaw: wielkie bicepsy ci nie wyrosną!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 lipca (11:05)

    Sylwia Wiesenberg, nasz ekspert, twórczyni nowatorskiej metody treningowej tonique. Polka, która od 12 lat mieszka w Nowym Jorku. Ma 37 lat, męża i dwoje dzieci.

    Czytaj więcej Komentarzy:0