Reklama
  • Poniedziałek, 22 czerwca (15:00)

    Wcale nie trzeba implantów, żeby mieć kształty Jennifer Lopez. Jeżeli marzysz o seksownych krągłościach, to... no, cóż, rusz pupę! A mówiąc dokładniej: wstań z kanapy i zacznij ćwiczyć. Postaraj się codziennie wygospodarować kwadrans, żeby wykonać nieskomplikowany trening. Efekty będą oszałamiające!  Stojąc na szeroko rozstawionych nogach rób przysiady, pilnując, by kolanami nie wykraczać poza stopy (pracuj pośladkami!). Powtórz 30 razy.  Uklęknij, podpierając się łokciami. Jedną nogę wypro

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 22 czerwca (08:00)

    Choć od ćwiczeń biust ci raczej nie urośnie, to jednak nie powinno cię to zniechęcać. Trening poprawi stan mięśni podtrzymujących piersi, a więc sprawi, że lekko się uniosą i nabiorą ładniejszego kształtu. Plus lepsze ukrwienie i ujędrnienie skóry w pakiecie! Wyprostuj ramiona przed sobą. Na zmianę opuszczaj raz jedną rękę z hantlą, raz drugą! Powtarzaj jak obok. Stań prosto, trzymając łokcie blisko ciała. Napnij mięśnie ramion i barków. Unoś ciężarki naprzemiennie lewą i prawą ręką, w trzech

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 9 czerwca (08:00)

    Prostuj plecy, ściągaj łopatki, wypinaj biust do przodu i ćwicz! Dzięki temu twoje piersi będą jędrne.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 8 czerwca (13:00)

    3 Otwieramy usta, wysuwamy dolną szczękę tak daleko, jak to możliwe, i cofamy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 4 czerwca (08:05)

    Wstydzisz się oponki, więc zamierzasz w największe upały męczyć się na plaży w jednoczęściowym kostiumie? To bez sensu... Zacznij wzmacniać mięśnie brzucha i rzeźbić talię. Masz na to co najmniej miesiąc! Codziennie trenuj, a sama zobaczysz efekty.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 28 maja (13:05)

    Na ćwiczenia nie mamy czasu, więc każdą minutę wykorzystujemy na intensywny trening, a rozciąganie pomijamy. To błąd, bo ten etap treningu jest niezwykle ważny. Bez niego mięśnie mogą ulec przykurczeniu i figura przestanie prezentować się atrakcyjnie.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 25 maja (09:05)

    Zanim rozpoczniesz właściwe ćwiczenia, musisz przygotować do nich mięśnie całego ciała. Dzięki kilkuminutowej dynamicznej rozgrzewce znacznie poprawisz skuteczność treningu i ochronisz się przed ewentualnymi kontuzjami.  Poskacz przez dwie minuty. Najpierw lekko przeskakuj z nogi na nogę, zakończ mocnymi odbiciami w górę.  Zacznij od energicznego marszu w miejscu. Podnoś wysoko kolana i wymachuj ramionami. Wreszcie, maszerując, łącz przed sobą łokcie i przeciwległe kolana.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 21 maja (11:05)

    Czy wiesz, że garbiąc się, nie tylko wyglądasz na niższą, ale także obciążasz kręgosłup, sprawiasz, że linia biustu obniża się, a skóra dekoltu traci jędrność? Zatem najwyższy czas wzmocnić mięśnie pleców i zadbać o poprawienie sylwetki!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 12 maja (13:05)

    Marzysz o tym, by twój brzuch znów był płaski? Pomoże ci w tym nasz zestaw ćwiczeń. Radzimy też, w jaki sprzęt do treningu warto zainwestować.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 maja (11:05)

    1. Skręty Leżymy z rękami za głową i ugiętymi kolanami. Unosimy zgięte kolano i barki. Skręcamy tułów i dotykamy do kolana przeciwstawnym łokciem. Powtarzamy na drugą stronę. Ćwicząc, staramy się miarowo oddychać. Wydech robimy przy unoszeniu, gdy spinamy mięśnie.. Wykonujmy je 3–4 razy w tyg. Na początek wystarczy po 8 powtórzeń w trzech seriach. Postawmy na systematyczność oraz umiar. Rozruch najlepiej poprzedzić wizytą u lekarza i dawkować aktywność. ■ Zacznij

    Czytaj więcej Komentarzy:0