Reklama
  • Wczoraj, 22 lipca (15:00)

    Bluzki z krótkimi rękawami i sukienki na ramiączkach często obnażają wiotką skórę ramion oraz nieestetyczne fałdy pod pachami. Żeby uporać się z tym problemem, warto poćwiczyć pompki i wykonywać ćwiczenia z hantlami. Usiądź na krześle. Unieś nad głowę prawą dłoń z ciężarkiem. Przytrzymując prawe ramię lewą dłonią, na zmianę prostuj i zginaj prawą rękę z obciążeniem. Przyklęknij przed krzesłem i oprzyj się na nim przedramionami. Unieś pośladki i wyprostuj nogi. Zostań w tej pozycji przez chwilę.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 16 lipca (08:00)

    Przekonasz się, że o wiele szybciej dostrzeżesz efekty treningu, jeżeli wykorzystasz podczas ćwiczeń ciężarki. Jeśli dotychczas nie zaopatrzyłaś się w hantle, nic nie szkodzi, bo możesz zastąpić je półlitrowymi butelkami z wodą.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 11 lipca (14:00)

    Jestem osobą po 65. roku życia. Czy to prawda, że dla osób w moim wieku najlepszą formą ruchu jest trening cardio. Na czym on polega? Beata z Gdańska

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 9 lipca (15:00)

    Ewa Piasecka mgr farmacji, specjalista ziołolecznictwa Postanowiłaś więcej się ruszać, by zrzucić kilka zbędnych kilogramów? Świetnie! Pamiętaj jednak, że podczas wysiłku tracisz niezbędne minerały. Niedobory musisz uzupełniać, pijąc dużo wody i zdrowych napojów. Zapomnij o napojach izotonicznych, postaw na naturę! Świeże soki równie dobrze pomagają w regeneracji organizmu po wysiłku, a są przy tym dużo zdrowsze. 200 ml soku z jabłek zmiksuj np. z 1/2 szkl. malin i 1/2 ba

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 9 lipca (09:05)

    Pośladki zbudowane są z tkanki mięśniowej otoczonej warstwą tłuszczu. Odpowiednio dobrane ćwiczenia pozwolą ci wzmocnić mięśnie tej partii ciała oraz spalić nadmiar komórek tłuszczowych, które tworzą cellulit. Przekonaj się, że dzięki odrobinie wysiłku możesz mieć idealną pupę!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 30 czerwca (12:05)

    Praca nad zgrabnymi udami nie musi ograniczać się jedynie do jazdy na rowerze i wykonywania setek przysiadów. By wyrzeźbić nogi, warto spróbować ćwiczeń z elastyczną taśmą. Tego rodzaju trening wymusza intensywną pracę mięśni, więc możesz być pewna, że już po kilku tygodniach zobaczysz wyraźne efekty.  Trzymając końce gumy, nadepnij jedną stopą na jej środek. Na zmianę uginaj kolano tej nogi i odstawiaj stopę na podłogę. Ćwicz obie nogi.  Zwiąż mocno końce taśmy i umieść ją wokół kostek. Oprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 18 czerwca (13:10)

    Uklęknij, oprzyj się na przedramionach, szerzej rozstaw kolana. Napnij mięśnie dna miednicy. Policz do pięciu, a następnie rozluźnij. Kiedy się rozluźniasz, nie wypychaj mięśni, tylko delikatnie powróć do pozycji wyjściowej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 18 czerwca (13:10)

    Nie ćwiczysz na co dzień? Dostosuj rodzaj aktywności fizycznej i jej intensywność do swoich możli wości. Weź pod uwagę swój wiek i choroby.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 17 czerwca (10:00)

    Latem chętnie odsłaniamy ręce, zakładając koszulki z krótkimi rękawami albo na ramiączkach. Warto już teraz trochę popracować nad barkami, by zyskać pewność, że ramiona w wakacje będą wyglądały naprawdę atrakcyjnie. Do treningów wzmacniających barki przydatne są ciężarki kilogramowe. Ułóż się na plecach. Ręce z ciężarkami złącz nad sobą. Pilnując, by plecy cały czas przylegały do podłogi, przenoś ramiona za głowę. Stań na lekko rozstawionych st

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 5 czerwca (13:05)

    Został miesiąc do wakacji! Na plaży chcesz zaimponować piękną sylwetką? Już dziś wskocz w strój sportowy i zacznij ćwiczyć, bo Ewa Chodakowska specjalnie dla nas przygotowała supertrening.

    Czytaj więcej Komentarzy:0