Reklama
  • Czwartek, 23 czerwca (14:00)

    Nie ma na co czekać, warto już dziś wziąć się do roboty! Jeśli martwisz się, że Twoje biodra, uda i pośladki są zbyt mocno zaokrąglone, zastosuj zestaw ćwiczeń, które prezentuję poniżej. Możesz je wykonać w domu, rano lub wieczorem. Jedyne, czego Ci potrzeba, to motywacja i dwie butelki wody zamiast ciężarków. Systematyczność Wszystkie ćwiczenia przyniosą efekt, jeśli będziesz je wykonywać systematycznie! Pamiętaj, żeby znaleźć na nie czas 3 razy w tygodniu. Między ćw

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 22 czerwca (15:05)

    Ta latynoska gwiazda doskonale wie, że krągłe i kształtne pośladki, nawet w większym rozmiarze, przyciągają męskie spojrzenia! Ale jej słynna pupa to nie dar od losu, tylko efekt tańca i ćwiczeń: przysiadów, wymachów nóg... Do dzieła zatem!  Połóż się na brzuchu, ręce połóż pod brodą. Nogi wyprostuj. Napinając mięśnie pośladków, unoś je i trzymaj przez chwilę w górze.  Stań wyprostowana z dłońmi opartymi na biodrach. Unoś do tyłu wyprostowaną nogę tak, by napinał się pośladek.  W klęku pod

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 17 czerwca (15:00)

    Wakacyjne stroje zwykle są wydekoltowane. Chcesz się dobrze w nich prezentować, ale się martwisz, że twój biust nie jest zbyt jędrny? Zacznij trenować, a do lata zdążysz się doczekać spektakularnych efektów! Dłonie złącz wnętrzami na wysokości klatki piersiowej. Przez kilka sekund napieraj na siebie rękami, przerwij na chwilę i ponów ćwiczenie. Rozciągaj przed sobą jak najmocniej gumę. Trzymaj ramiona prosto. Policz do 8 i opuść ręce. Ćwiczenie powtórz 10 razy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 czerwca (11:00)

    Brakuje Ci energii, masz kłopoty ze snem, walczysz z „oponką”? Pomyśl o bieganiu. Poprawisz kondycję, a endorfiny wprawią Cię w dobry humor. Zanim jednak zaczniesz pierwszy jogging, sprawdź, jak należy się do tego przygotować, żeby nie nabawić się kontuzji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 3 czerwca (08:05)

    Niedługo wakacje. Jeżeli zimą sobie folgowałaś ze słodyczami, czego efektem są nowe fałdki na brzuchu, to najwyższa pora zacząć ćwiczyć i je likwidować. Ten trening pozwoli ci w kilka tygodni wzmocnić newralgiczne partie ciała i odjąć centymetrów w obwodzie.  Połóż się na podłodze na prawym boku, po czym unieś się na przedramieniu i napnij wszystkie mięśnie. Policz do 30, zmień strony.  Połóż się na plecach, trzymając między łydkami dużą piłkę. Na zmianę podnoś ją i opuszczaj. Nogi muszą być

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 31 maja (08:00)

    Na pierwszy rzut oka trening z taśmą nie wydaje się bardziej wymagający niż zwykłe ćwiczenia bez przyrządów. A jednak – napinanie gumy zmusza ciało do intensywniejszej pracy. Dzięki temu trening staje się bardziej efektywny, a ty szybciej nabierasz masy mięśniowej i spalasz tłuszcz. Połóż się na lewym boku. Związaną taśmę nasuń na nogi poniżej kolan. Podnoś prawą nogę, następnie zmień strony. Stojąc w wykroku, chwyć oba końce gumy, a jej środek przydepnij stopą. Na zmianę równ

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 23 maja (15:05)

    Unikniesz strzykania w krzyżu, jeżeli będziesz regularnie wykonywać kilka ćwiczeń wzmacniających mięśnie pleców. Chociaż zajmują tylko chwilę i nie wymagają wielkiego wysiłku fizycznego, to sprawią, że mięśnie utrzymujące kręgosłup staną się silne.  Uklęknij na podłodze i usiądź na piętach. Unieś wyprostowane ręce nad głowę. Pochylając ciało w stronę kolan, wyciągaj w przód jak najmocniej raz prawą, raz lewą rękę.  Usiądź po turecku, wyprostuj się. Lekko przyciągaj głowę do r

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 17 maja (11:05)

    Masz kłopot, by się schylić i podnieść coś z podłogi? Nie jesteś w stanie swobodnie dotknąć palców stóp bez uginania kolan? Najwyższa pora na to, by ruszyć z ćwiczeniami usprawniającymi. W rozciąganiu ważna jest regularność – ćwicz więc codziennie. Usiądź na podłodze w szerokim rozkroku. Spróbuj złapać się najpierw jednej, a później drugiej stopy. Kolano rozciąganej nogi trzymaj wyprostowane. Stań w rozkroku, ręce wyciągnij nad głowę. W opadzie tułowia kieruj ramiona raz do prawej, raz do lewej

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 16 maja (13:05)

    Wybrałaś wymarzony kostium? Teraz pora popracować nad sylwetką. Wystarczy 15 minut dziennie, by wyrzeźbić mięśnie!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 9 maja (13:05)

    Jeżeli na co dzień jesteś aktywna fizycznie, od czasu do czasu pozwól sobie na wymagający trening z obciążeniem. Trzykilogramowe hantle będą idealne do wzmocnienia barków, tricepsów i bicepsów. Na zakończenie wykonaj też serię pompek, przy której popracują górne partie ciała.  Stań w lekkim rozkroku, wyprostowane ręce opuść wzdłuż ciała. Unoś je powoli przed sobą i równie powoli opuszczaj.  Stań w rozkroku, unieś ręce na szerokość barków i rób „motylki” – łokcie łącz przed sobą.  Wykonuj tr

    Czytaj więcej Komentarzy:0