Reklama
  • Czwartek, 17 kwietnia (08:00)

    Szykując się do gimnastyki w domu, warto zaopatrzyć się w piłkę masującą (np. Antar, 55 cm, 65 cm lub 75 cm, cena do ok. 65 zł). Ma ona miękkie wypustki, zapewniające masaż oraz stymulujące receptory skórne. Podnoszenie piłki, kładzenie się na niej, pobudza krążenie krwi. Polecana jest do prostych treningów i ćwiczeń rehabilitacyjnych. Dzięki aktywności z taką piłką, wzmocnić można mięśnie grzbietu i kręgosłupa, zwiększyć ruchomość stawów, poprawić koordynację ruchową oraz ogólną kondycję.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 16 kwietnia (12:00)

    Jeżeli chcesz jeszcze przed wakacjami uzyskać ładnie zarysowane mięśnie brzucha, już dzisiaj znajdź kwadrans na wykonanie kilku nietrudnych ćwiczeń. Pamiętaj o tym, żeby przy każdym powtórzeniu mocno spinać mięśnie. Trening powtarzaj trzy razy w tygodniu.  Połóż się na plecach, po czym unieś nogi go góry. Podnoś głowę i barki, mocno wyciągając przy tym ręce w stronę łydek.  Usiądź, oprzyj stopy na podłodze, ręce wyciągnij przed siebie. Odchyl się i balansuj ciałem. Dla utrudnienia unoś wysoko

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 7 kwietnia (12:00)

    Nawet jeżeli na co dzień nie unikasz spacerów, taki rodzaj aktywności może nie wystarczyć, by zapewnić twoim nogom ładny wygląd.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 4 kwietnia (09:05)

    Choć tłuszczyk w talii i na brzuszku jest wyjątkowo oporny, można się go pozbyć. Ale trzeba działać.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 31 marca (11:05)

    Wzmacniają mięśnie brzucha, ramion, ud i pośladków. Jak je prawidłowo wykonać?

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 28 marca (11:00)

    Jeżeli w czasie krwawienia miesiączkowego czujesz, że jesteś obolała, opuchnięta i masz wszystkiego dosyć, zamiast poddawać się burzy hormonów, spróbuj wykonać kilka odprężających ćwiczeń jogi. Nie są one skomplikowane i nie wymagają posiadania szczególnych umiejętności, za to możesz być pewna, że skutecznie poprawią ci nastrój.  Połóż się na plecach. Pod biodra wsuń sobie poduszkę lub dwa koce. Złącz nogi, spleć dłonie pod głową i poleż w tej pozycji przez pięć, sześć minut.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 25 marca (08:05)

    Zbliża się wiosna, a twoja waga pokazuje, że w czasie ostatnich miesięcy przybyło ci kilka kilogramów. Nie czas na lament! Postaraj się wygospodarować w codziennym zabieganiu kilkanaście minut na intensywne ćwiczenia, a za kilka tygodni przekonasz się, że twoje ciało zacznie prezentować się o wiele lepiej. Żeby zwiększyć efekty, stosuj także lekkostrawną dietę.  Połóż się na plecach. Stopy umieść na krześle. Opierając ciało na piętach i górnym odcinku pleców, unoś uda i pośladki. Aby sobie utr

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 24 marca (13:00)

    1. Stań w rozkroku. Taśmę trzymaj w dłoniach przeciągniętą za plecami, łok cie lekko zgięte. Prostuj ramiona w przód i wracaj do pozycji wyjściowej. 2. Stań na taśmie. Chwyć jej końce w dłonie na wysokości bioder. Ciągnij taśmę do góry, napinając mięśnie, opuść ręce. 3. Uklęknij na lewym kolanie, wyprostuj plecy. Prawą stopę postaw na taśmie. Złap gumę i unoś ramiona na wysokość barków. Zmień nogę. Wykonaj 4 serie po 12 powtórzeń.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 24 marca (13:00)

    Podczas spaceru z kijkami spalamy dwa razy więcej kalorii niż w czasie zwykłej przechadzki. Poza tym kijki zmuszają do pracy górne partie ciała, odciążając kręgosłup i kolana.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 11 marca (11:00)

    Oszczędź na siłowni i drogim sprzęcie! Te ćwiczenia są łatwe i skuteczne!

    Czytaj więcej Komentarzy:0