Reklama
  • Piątek, 23 stycznia (08:00)

    Zazwyczaj o kręgosłupie zaczynamy myśleć dopiero wtedy, gdy mamy kłopot z wyprostowaniem się lub już dokucza nam ból pleców. Tymczasem dzięki łatwym ćwiczeniom można uniknąć takich dolegliwości i znacznie ograniczyć te, które już dają się nam we znaki.  Siedząc, prawą nogę wyprostuj przed siebie, a lewą zegnij i zostaw za plecami. Opuść klatkę piersiową w stronę prawego kolana. Możesz przytrzymać się stopy.  Uklęknij i opuść pośladki, aby stykały się ze stopami. Ręce wyciągni

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 16 stycznia (15:05)

    Wiele kobiet chętnie eksponuje piersi w wydekoltowanych bluzkach. Jeżeli przed dołączeniem do ich grona powstrzymuje cię myśl, że twój biust nie jest wystarczająco jędrny i uniesiony, zacznij ćwiczyć! Przekonasz się, że nawet bez ingerencji chirurga można wyglądać sexy!  Połóż się na brzuchu i wyciągnij nogi. Dłonie spleć z tyłu pleców. Na zmianę unoś i opuszczaj klatkę piersiową  Jeżeli nie masz siły wykonywać tradycyjne pompki, spróbuj ich „wersji damskiej”, czyli na ugię

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 14 stycznia (12:00)

    Pamiętasz, jak będąc dzieckiem, bawiłaś się obręczą hula hop? Jeżeli chcesz zgubić kilka kilogramów, najwyższy czas wrócić do tamtej zabawy. Kręcąc obręczą przez pół godziny, możesz spalić nawet czterysta kalorii. A na dodatek bez obciążania stawów wyrzeźbisz talię i pośladki!  Stań swobodnie. Obręcz umieść na wysokości talii i przez pięć minut wykonaj nim jak najwięcej okrążeń.  Uklęknij. Obręcz trzymaj nad głową w wyprostowanych rękach. W tej pozycji powoli pochylaj ciało n

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 9 stycznia (08:05)

    Trening z ciężarkami to najszybszy sposób, by wyrzeźbić idealną figurę. Podnoszenie obciążenia w czasie ćwiczeń zmusza mięśnie do dodatkowego wysiłku, przez co zwiększa się spalanie tłuszczu. Trenując z ciężarkami, nadajesz ciału wysportowaną sylwetkę!  Pozostając w pozycji leżącej, wypychaj jak najwyżej biodra, po czym wracaj nimi na podłogę. Ramiona możesz trzymać nad sobą – to utrudni ćwiczenie.  Usiądź na podłodze. Wyprostuj się, unieś na boki ramiona ugięte w łokciach. Następnie powoli

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 23 grudnia 2014 (14:00)

    Taśma jest znakomitym przyrządem do ćwiczeń. Wykorzystując ją do treningu, zmuszasz mięśnie do dodatkowej pracy, wskutek czego już po kilku tygodniach codziennego wysiłku możesz spodziewać się spektakularnych efektów. Poniżej propozycje ćwiczeń wyszczuplających uda.  Usiądź na podłodze, załóż taśmę pod stopy, odchyl się do tyłu i unieś nogi. W tej pozycji na zmianę uginaj i prostuj kolana.  Leżąc na plecach, przytrzymaj końce taśmy, a jej środek zaczep o lewą stopę. Równocze

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 16 grudnia 2014 (10:00)

    Większość kobiet marzy o tym, by ich sylwetka przypominała klepsydrę. Taki efekt gwarantują wyraźnie zarysowane mięśnie talii i brzucha. By go uzyskać, należy precyzyjnie wykonywać ćwiczenia, ale także przejść na dietę lekkostrawną i niezbyt tłustą. Jeśli połączysz ze sobą te dwa elementy, możesz być pewna, że efekt będzie więcej niż zadowalający.  Pozostając w leżeniu, trenuj skośne mięśnie brzucha, naprzemiennie łącząc prawy łokieć i lewe kolano oraz lewy łokieć i prawe kolano.  Ułóż się na

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 12 grudnia 2014 (10:00)

    Dbając o figurę, znajdź chwilę na wzmacnianie ramion. Wysportowana sylwetka wymaga nie tylko wyszczuplania brzucha i nóg, ale też regularnych treningów na barki i bicepsy. Silne ramiona nie odbiorą ci kobiecości, tylko sprawią, że figura nabierze odpowiednich proporcji!  Wyprostuj się, ramiona opuść wzdłuż tułowia. Unoś raz prawą, raz lewą rękę na wysokość klatki piersiowej i powoli opuszczaj. Nie garb się przy tym!  Weź w dłonie hantle. Wyciągnij ramiona nad głowę. Równocześnie opuszczaj na

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 11 grudnia 2014 (14:10)

    Bez drogich sprzętów i długich dojazdów na siłownię: w domu też możesz efektywnie trenować!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 26 listopada 2014 (13:05)

    Siedzący tryb życia i zbyt mało czasu na ruch sprawiają, że uda tracą swoją jędrność. Odkłada się na nich tkanka tłuszczowa, zaś skóra staje się mało elastyczna. Odwrócić te procesy nie jest łatwo. Lecz dzięki wytrwałości w trenowaniu można wyszczuplić uda o kilka centymetrów oraz spowodować, że staną się bardziej gibkie.  Stojąc swobodnie, unoś wysoko przed siebie raz prawe, a raz lewe kolano. Za każdym razem podnoszone udo powinno znaleźć się na wysokości pępka.  Szeroko r

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 listopada 2014 (11:05)

    Garbienie się, źle dobrany stanik i wahania wagi sprawiają, że delikatna skóra piersi traci elastyczność, zaś biust powoli się obniża. Żeby zatrzymać ten proces oraz zmniejszyć negatywne skutki złych nawyków, warto rozpocząć trening poprawiający wygląd piersi. Dzięki regularnemu wykonywaniu poniższych ćwiczeń skóra odzyska jędrność, a biust delikatnie pójdzie w górę!  Ułóż się na plecach. Weź ciężarki i wyprostuj ramiona nad sobą. Teraz na zmianę uginaj łokcie, puszczając dłonie nad czoło i wr

    Czytaj więcej Komentarzy:0