Reklama
  • Wczoraj, 25 lipca (11:05)

    Marzą ci się ładnie zarysowane mięśnie brzucha? Jest to do osiągnięcia! Ale pod warunkiem, że będziesz solidnie i regularnie ćwiczyć. Trenuj co drugi dzień przez piętnaście minut. Niestety, istnieje też drugi warunek: dieta! Żeby mieć płaski brzuch, trzeba pożegnać się z cukrem... Ustaw się jak do klasycznych pompek, ale oprzyj się na przedramionach. Zrób „deskę”: napnij mięśnie całego ciała i wytrzymaj minutę. Usiądź na podłodze. Unieś złączone ze sobą nogi, odchyl plecy, a ramiona wyciągnij

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 15 lipca (08:05)

    Zmianom w diecie musi towarzyszyć aktywność fizyczna. Bez niej trudno pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Aby efekty były widoczne i długotrwałe, powinniśmy ruszać się przynajmniej 3 razy w tygodniu od 40 do 60 minut. Czas aktywności ma znaczenie, ponieważ spalanie tkanki tłuszczowej rozpoczyna się dopiero po 20 minutach ruchu. Co wpływa na smukłą talię

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 14 lipca (11:00)

    Nordic walking zapoczątkowali Finowie. Przekonuje się do niego coraz więcej ludzi na świecie, także w Polsce. Nic dziwnego, działa rewelacyjnie na zdrowie oraz nastrój!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 11 lipca (15:00)

    Wiotka skóra nad łokciami nie wygląda za dobrze... Żeby z dumą odsłonić ramiona, popracuj nad wyrzeźbieniem bicepsu i tricepsu. Spokojnie, nie zamienisz się od razu w Pudziana! Poniżej kilka ćwiczeń, które pozwolą osiągnąć wymarzony cel.  Oprzyj się dłońmi na krześle (łokcie do zewnątrz). Stopy ustaw stabilnie na podłodze i wyprostuj nogi. W tej pozycji ćwicz pompki.  Usiądź na krześle, przyciśnij łokcie do ciała, dłonie skieruj do siebie. Jednocześnie podnoś i opuszczaj ręce z ciężarkami. Uw

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 lipca (13:00)

    Jeszcze kilkanaście lat temu egzotyczna. Dziś swoją popularnością pokonała inne wschodnie pomysły na aktywność, w tym także opisywane przez nas 16 lat temu tai chi. Teraz joga gości w parkach, salach gimnastycznych i naszych domach. Bo pomaga zatrzymać się w pędzie, przegonić stres i przywrócić ciału sprężystość. Przekonały się o tym także Khrystyna i Elżbieta.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 6 lipca (13:05)

    Żeby mięśnie harmonijnie się rozwijały, wprowadzaj zmiany w ćwiczeniach. Wykorzystuj przyrządy, takie jak duża piłka czy guma. Sprawią one, że trening będzie bardziej efektywny, zadziała na większą grupę mięśni i... nie znudzi ci się za szybko!  Siedząc na piłce, napnij mięśnie brzucha, wyprostuj plecy, ramiona wyciągnij przed siebie. Odchylaj tułów do tyłu i powoli wracaj do wyprostu.  Stań prosto w wykroku, stopą z przodu przydepnij gumę. Napinaj bicepsy, równocześnie przy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 5 lipca (13:05)

    Nawet jeżeli twojej figurze daleko do linii klepsydry, zawsze możesz nad tym popracować. Wystarczy kilka razy w tygodniu poćwiczyć – zobaczysz, że mięśnie skośne brzucha się wzmocnią i ładnie zarysują pod skórą. Zyskaj wymarzone wcięcie i pożegnaj boczki! Usiądź na podłodze, dłonie oprzyj za plecami. Ugięte nogi w kolanach złącz ze sobą i przenoś je raz prawą, raz na lewą stronę. Nogi złącz, rękami oprzyj się z tyłu. Siedząc na jednym biodrze, unoś jak najwyżej możesz i opuszcz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 1 lipca (13:05)

    Każda z nas pragnie dobrze wyglądać w kostiumie kąpielowym. Do lata, na szczęście, masz jeszcze dość czasu, żeby popracować nad ciałem – zmniejszyć obwód talii, wysmuklić i ujędrnić uda. Wzmocnij działanie ćwiczeń, włączając piłkę i ciężarki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 28 czerwca (15:00)

    Znasz to uczucie, kiedy po kilku minutach noszenia ciężkich toreb Twoje ramiona odmawiają posłuszeństwa? Chcesz pięknie wyglądać w letnich stylizacjach? W ostatnim odcinku polecam kilka ćwiczeń – one pomogą Ci uzyskać wymarzony efekt.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 28 czerwca (11:00)

    W tym odcinku chciałbym skupić się na tzw. spięciu prostym brzucha. Jednym z moich ulubionych ćwiczeń jest sprawdzian, czyli sto powtórzeń. Jego wykonanie w pełnym zakresie świadczy o tym, że mamy dobrze wypracowane i silne mięśnie brzucha.

    Czytaj więcej Komentarzy:0