Reklama
  • Dzisiaj, 20 października (09:05)

    Czy wiesz, że wszystkie kręgi są zespolone ze sobą dzięki mięśniom? By kręgosłup mógł utrzymywać ciało w odpowiedniej pozycji, mięśnie muszą być mocne i elastyczne. Na szczęście kilka prostych ćwiczeń pozwoli zapewnić twoim plecom właściwe oparcie.  Ułóż się na plecach. Obydwa kolana przyciągnij do siebie. W tej pozycji wykonuj kołyskę do przodu i do tyłu oraz na oba boki.  Usiądź na podłodze. Wyprostuj i złącz nogi. Powoli pochyl klatkę piersiową w stronę ud. By zwiększyć rozciąganie, możesz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 października (12:00)

    Wchodzenie po schodach to znakomite ćwiczenie na wzmocnienie mięśni nóg. Jednak nie musisz zdobywać pięter wieżowców. Po prostu spraw sobie step, a przekonasz się, że to proste narzędzie nie jest gorsze niż klatka schodowa!  Połóż się plecami na stopniu, a ramiona opuść na podłogę lub przytrzymaj się boków stepu. Unieś nogi i przeplataj je raz w pionie, raz w poziomie.  Trening zacznij od rytmicznego wchodzenia i schodzenia ze stepu. Wykonuj ćwiczenie, powoli zwiększając tempo.  Prawą stopę

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 9 października (12:00)

    Każda kobieta zapewne chciałaby mieć idealną figurę „klepsydry”. Ale niestety, nie wszystkie z nas mogą poszczycić się nienagannie szczupłą talią. Żeby ją wysmuklić, warto przejść na lekkostrawną dietę i regularnie ćwiczyć. Niżej prezentujemy kilka pomysłów na treningi, które będą odpowiednie zarówno dla kobiet, które lubią żyć aktywnie, jak i dla tych, które w ogóle nie mają nic wspólnego ze sportem.  Ustaw ciało bokiem do podłogi. Oprzyj się na wyprostowanej ręce. Wytrzymaj minutę nieruchom

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 8 października (13:05)

    Na czym polega trening cardio? Czy można go stosować w starszym wieku? Andrzej z Kostrzynia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 26 września (08:05)

    Myślisz, że bicepsy trenują tylko panowie? To mit – panie również. Ale mięśnie ramion wymagają równomiernego treningu. I nie bój się, nawet gdy wzmocnisz bicepsy na tyle, by podnosić kilkukilogramowe hantle, twe ramiona nie nabiorą atletycznego wyglądu. Śmiało więc bierz ciężarki!  Stań w lekkim rozkroku. Na zmianę unoś przed siebie raz prawą, raz lewą wyprostowaną rękę. Podczas ćwiczenia napnij mięśnie brzucha.  By lepiej poczuć pracę bicepsów, zegnij łokci

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 22 września (08:43)

    Jędrny, kształtny biust jest niewątpliwie ozdobą kobiecego ciała. Chętnie eksponujemy go zarówno w letnich sukienkach, jak i wydekoltowanych bluzkach. Co zrobić, jeśli nie jest idealny? Pomogą ci ćwiczenia. By pojawiły się efekty, potrzeba wytrwałości, ale warto się postarać.  Stań. Złącz dłonie na wysokości biustu i w tym samym momencie naciśnij dłońmi na siebie tak, byś poczuła unoszenie piersi.  Przede wszystkim wykonuj pompki. Mogą być klasyczne (z wyprostowanymi nogami) lub damskie (na

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 13 sierpnia (14:05)

    Nawet jadąc na kilkudniowy urlop, nie przerywaj ćwiczeń, by nie tracić ciągłości treningów. By wzmacniać mięśnie, wystarczą ci: nadmuchiwana piłka plażowa, odrobina wyobraźni i dobre chęci. A fitness w takim wydaniu to również świetna zabawa!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 13 sierpnia (08:05)

    Sprawna, silna, zgrabna. Możesz taka być niezależnie od tego, ile ważysz. Chcemy, by uwierzyły w to wszystkie Polki katujące się ćwiczeniami tylko dlatego, by szybko schudnąć. A nie to jest najważniejsze. Warto podjąć wysiłek, ale przede wszystkim dla mocnych mięśni i dobrych proporcji. One liczą się bardziej niż rozmiar. A modne treningi mogą Ci tylko zaszkodzić, jeśli porwiesz się na nie bez odpowiedniego przygotowania. Poprosiliśmy trenerów o wskazówki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 8 sierpnia (14:00)

    Są prościutkie, szybkie i można je robić, siedząc przed telewizorem! Powtórz po 10 razy w 3 seriach. Złóż dłonie na wysokości piersi. Mocno naciśnij dłonią na dłoń, po 5 sekundach rozluźnij. Unieś zgięte w łokciach ręce na wysokość barków. Dłonie „zahacz” palcami. Rozciągnij ręce na boki, jakbyś chciała rozerwać splecione dłonie. Wytrzymaj 5 sek., rozluźnij.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 1 sierpnia (13:05)

    Zgrabne i jędrne uda są atutem w upalne dni, gdy chcesz zaprezentować się w „skąpym” stroju. Jeżeli jednak uważasz, że twoja skóra na nogach jest daleka od ideału, koniecznie zacznij działać, żeby to zmienić. Zapewniamy, że regularne ćwiczenia, dieta niskokaloryczna i unikanie produktów zatrzymujących wodę w organizmie przyniosą efekty. Uklęknij na kolanach. Ramiona opuść wzdłuż ciała. Powoli odchyl się do tyłu. Spróbuj jak najdłużej wytrzymać w tej pozycji. Przyklęknij tak, b

    Czytaj więcej Komentarzy:0