Reklama
  • Poniedziałek, 20 marca (08:10)

    Z wiekiem mięśnie ramion wiotczeją, skóra jest słabiej napięta i tworzą się tzw. motylki. Ćwiczenia wykonywane codziennie przez 5 minut ujędrnią ramiona!   ■ Napinanie i rozluźnianie. Zaciśnij pięść, wyprostuj nadgarstek i zegnij staw łokciowy pod kątem prostym. Napnij mięśnie całej ręki, postaraj się coraz mocniej zaciskać pięść. Wytrzymaj 10 sekund w największym napięciu i rozluźnij mięśnie. Powtórz 4 razy. Ćwicz obie ręce codziennie. Możesz ćwiczenie wykonać ściskając piłeczki do rehabilit

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 20 marca (08:10)

    Prawidłowa postawa podczas pracowania i proste ćwiczenia poprawią kondycję mięśni, a kręgosłup i szyja nie będą bolały.   Ustaw deskę do prasowania tak, aby była na wysokości bioder, dzięki czemu nie obciążysz środkowego odcinka kręgosłupa. Takie ustawienie deski ułatwi też wykonywanie ćwiczeń. ➤ Na mięśnie kręgosłupa i szyi. Stojąc przed deską do prasowania wyprostuj plecy, starając się pochylać tylko samą głowę. Co 10 minut unieś ją i przechyl: do tyłu, w lewo, w przód i w

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 10 marca (08:00)

    Aby w pełni cieszyć się z zimo wych szaleństw, trzeba wcześniej się rozruszać i po rozciągać. Narciarstwo nawet tylko to rekreacyjne, jazda na łyżwach czy zjazdy na sankach, wymagają przygotowania… Jeśli przez cały rok niewiele się ruszasz, Twój zimowy zryw może spowodować przykre dolegliwości w postaci bólów mięśni, zakwasów, a nawet kontuzji. Zwłasz cza na stoku od wytrzymałości fi zycznej zależy nasze bezpieczeństwo. Sporty zimowe to spory wysiłek dla organizmu, dlatego

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 7 marca (08:05)

    Są osoby spędzające przed szklanym ekranem nawet kilka godzin dziennie. A przy tym odruchowo sięgające po przekąski, często kaloryczne. Bezruch w połączeniu z dostawą tuczących przegryzek to prosta droga do nadwagi i otyłości. Można jednak połączyć telemanię z ćwiczeniami na kanapie. I chudnąć! Każde ćwiczenie powtarzajmy po kilkanaście razy. Zamiast chipsów Zastąpmy je plasterkami suszonych jabłek czy bananów. Albo j

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 2 marca (11:05)

    Żeby go ustabilizować i odciążyć, należy regularnie wzmacniać mięśnie pleców. To one go obudowują i podtrzymują w pionie. Dzięki regularnym treningom nie będzie bolał. I pamiętaj: gdy się schylasz po coś, nie rób tego na prostych nogach – obowiązkowo przykucnij!  W siadzie skrzyżnym wyprostuj plecy, rozluźnij ramiona. Lewą ręką przyciągaj lekko głowę do ramienia. Zmień strony.  Siądź w klęku, złącz dłonie za plecami, wyprostuj ręce i przyciągnij klatkę piersiową do ud. Gdy poczujesz rozciągan

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 28 lutego (14:05)

    Płaskie pośladki nieciekawie wyglądają w opiętych dżinsach. By przydać pupie apetycznej krągłości, powtarzaj codziennie kilka tych prostych ćwiczeń. Twoje kształty zaczną przyciągać męskie spojrzenia!  Połóż się na brzuchu, dłonie spleć pod brodą, nogi wyprostuj, napnij mięśnie. W tej pozycji unoś jak najwyżej raz lewą, raz prawą nogę.  Stań swobodnie, oprzyj ręce na biodrach. Wyprostuj prawą nogę, rób wymachy. Lewa noga musi być lekko ugięta w kolanie. Zmień strony.  W klęku podpartym wyp

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 22 lutego (10:00)

    Rób to regularnie, a wkrótce zobaczysz efekty. Zwiększy się zakres wykonywanych ruchów, ciało stanie się bardziej gibkie. Będziesz sprawniejsza fizycznie, bo twoje mięśnie się wzmocnią i będą się wolniej męczyć. Same zalety!  Stań prosto, spleć dłonie za plecami. Nie dosięgasz? To nic, chwyć w obie ręce pasek, i cierpliwie próbuj, a w końcu się uda.  Leżąc na brzuchu, rozstaw ręce na szerokość ramion, oprzyj dłonie o podłoże. Powoli prostuj łokcie, rozciągając plecy i nie odrywając bioder

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 20 lutego (13:05)

    Hula-hoop to coś więcej niż dziecinna zabawka! Stanowi doskonały sprzęt treningowy, pozwalający pobudzić do pracy głębokie partie mięśniowe brzucha. Ćwicząc z obręczą, intensywnie spalasz kalorie i szybko rozprawiasz się z nadmiarem tłuszczyku!  Połóż się na plecach, unieś ugięte w kolanach nogi, zarzuć obręcz na stopy. Trzymając ją rękami, ćwicz brzuszki.  Stań w szerokim rozkroku i jak za dziewczyńskich lat kręć hula-hoopem! Pamiętaj o tym, by lekko ugiąć nogi w kolanach.  Stań prosto, pr

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 lutego (13:05)

    Zdarzy ci się nieraz pokazać ramiona w zimie! Nie wzruszaj więc nimi, tylko łap za hantle i trenuj. A w święta z dumą założysz sukienkę bez rękawów, która odsłoni subtelnie zarysowane mięśnie i jędrną skórę.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 30 stycznia (13:05)

    Jeśli za każdym razem, spoglądając w lustro, wzdychasz, że twoja sylwetka nie przypomina klepsydry, weź się do roboty! Wcięcie w talii to kwestia ćwiczeń! Oto, co musisz zrobić, by odjąć sobie centymetrów w pasie.  Stań w rozkroku, wyprostuj ramiona do boków. W tej pozycji wykonuj mocne skłony w bok: raz w prawo, raz w lewo.  Zacznij od rozgrzewki (koniecznie!). Stań w rozkroku, wykonaj kilka skłonów w przód i w boki.  W siadzie płaskim złącz ręce na karku. Powoli opuszczaj tułów w stronę

    Czytaj więcej Komentarzy:0