Reklama
  • Piątek, 20 marca (08:05)

    Jeżeli szukasz szybkiego i skutecznego sposobu wyrzeźbienia dolnych partii ciała, weź pod uwagę proste ćwiczenia ze stepem. Intensywny trening z tym przyrządem i w szybkim tempie pozwala spalić dużo kalorii i idealnie rzeźbi mięśnie nóg.  Stań tak, żeby step był po twojej prawej stronie. Wejdź na przyrząd prawą stopą. Stojąc w ten sposób, unoś lewą nogę.  Stań prawą nogą na stepie. Lewą zostaw na podłodze. Zwróć uwagę, by stopy były w jednej linii. Wykonuj przy- siady. Odwróć się, postaw le

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 17 marca (11:00)

    Rano wypijaj szklankę niegazowanej wody mineralnej. Wypłukuje z organizmu resztki produktów przemiany materii i sprawia, że już po tygodniowej kuracji brzuch staje się płaski. Codziennie wzmacniaj mięśnie brzucha. Połóż się na podłodze i ugnij kolana. Dłonie spleć na karku. Rób brzuszki, unosząc tułów, a kolana podciągając do brody. Wytrzymaj kwadrans!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 17 marca (11:00)

    Rzeźbiąc ramiona, dbasz jednocześnie o kondycję barków. Ćwiczenia te nie wymagają korzystania z profesjonalnych ciężarków. Jeżeli nie masz hantli, weź butelkę wody mineralnej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 16 marca (09:05)

    Mięśnie Kegla (inaczej mięśnie dna miednicy) – na pewno o nich słyszałaś. Gdy są mocne i elastyczne, utrzymują narządy wewnętrzne we właściwej pozycji i zapobiegają wielu schorzeniom, przede wszystkim nietrzymaniu moczu (w skrócie NTM). Dzięki codziennej, bardzo prostej gimnastyce możemy je na tyle wzmocnić, aby skutecznie uchronić się przed problemami z „nieposłusznym” pęcherzem! Stań w rozkroku, kolana ugięte,

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 12 marca (12:05)

    Wzmocnimy skórę i mięśnie tej partii ciała za pomocą ćwiczeń z ciężarkami, np. po 1,5 kg. Można je zastąpić butelkami wody mineralnej. Każde ćwiczenie powtarzamy 10–15 razy w 3 seriach. Ćwiczenie I Stajemy w rozkroku. Chwytamy ciężarki. Ręce zginamy w łokciach, unosząc przedramiona tak, by ciężarki znalazły się na wysokości ramion. Powoli wracamy do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie II Kładziemy się na podłodze, kolana zgięte. Ręce z ciężarkami rozkładamy na boki. Unosimy je tak, by cięża

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 11 marca (12:05)

    Dbanie o figurę to modelowanie nie tylko ramion, talii, pośladków i ud, ale również łydek. Mimo to niewiele z nas pamięta o tej partii ciała podczas gimnastyki. A przecież zgrabne nogi można efektownie wyeksponować, chodząc na wysokich obcasach.  Pozostając w tej samej pozycji, unoś przed siebie raz prawe, raz lewe kolano. Ważne, żeby przy każdym kroku mieć obciągnięte palce stóp.  Zrób duży krok do przodu. Równocześnie uginaj obie nogi. Zwróć uwagę, by podczas ćwiczeń kolano z przodu nie pr

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 4 marca (15:05)

    Masz dość monotonnych skłonów, przysiadów i brzuszków? Najwyższa pora wprowadzić urozmaicenie – trening z taśmą. Przekonaj się, że guma idealnie nadaje się do wzmocnienia wszystkich partii mięśni.  Połóż się na plecach. Załóż środek taśmy na stopy i weź do ręki jej końce. Unieś stopy nad podłogę, wytrzymaj chwilę i powróć do leżenia. Powtórz to kilka razy.  Trzymając w dłoniach końce elastycznej taśmy, postaw stopę na jej środku. Unieś nogę, po czym na zmianę zginaj ją i prostuj.  Stań tak,

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 26 lutego (15:00)

    Zazwyczaj o zdrowiu kolan nie myślimy aż do chwili, gdy zaczynamy odczuwać ból w czasie chodzenia, biegania i kucania. Aby uniknąć tych dolegliwości, warto codziennie wykonać kilka prostych ćwiczeń, które pozwolą „nasmarować” stawy.  Złącz stopy i lekko ugnij kolana. Ramiona unieś na boki. Wykonuj skręty talii, przenosząc kolana w jedną stronę, a ramiona w drugą.  Wyprostuj się, złącz nogi, a dłonie oprzyj na biodrach. Zegnij kolana i przenoś ciężar ciała w ten sposób, jakbyś jechała na na

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 23 lutego (12:00)

    Jeżeli nie masz jeszcze w domu dużej piłki do ćwiczeń, koniecznie spraw sobie taką! Trening z body ball to hit w klubach fitnessu. Wykorzystując piłkę, można bowiem skutecznie popracować nad mięśniami całego ciała i to bez obciążania kręgosłupa.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 11 lutego (14:05)

    Często obiecujemy sobie, że od Nowego Roku coś zmienimy w swoim życiu, np. przejdziemy na dietę, zaczniemy ćwiczyć i zadbamy o zdrowie. Okres karnawałowego szaleństwa może pomóc nam wytrwać w postanowieniu. A do ćwiczeń możesz wykorzystać... balony!  Stojąc swobodnie, trzymaj balon oburącz nad głową. Pochyl się do przodu i w tej pozycji przenoś tułów raz na prawą, raz na lewą stronę.  Stań na rozstawionych nogach. Balon oprzyj na prawym biodrze. Unoś prawą nogę w bok. Powtórz ćwiczenie na pra

    Czytaj więcej Komentarzy:0