Reklama
  • Środa, 13 sierpnia (14:05)

    Nawet jadąc na kilkudniowy urlop, nie przerywaj ćwiczeń, by nie tracić ciągłości treningów. By wzmacniać mięśnie, wystarczą ci: nadmuchiwana piłka plażowa, odrobina wyobraźni i dobre chęci. A fitness w takim wydaniu to również świetna zabawa!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 13 sierpnia (08:05)

    Sprawna, silna, zgrabna. Możesz taka być niezależnie od tego, ile ważysz. Chcemy, by uwierzyły w to wszystkie Polki katujące się ćwiczeniami tylko dlatego, by szybko schudnąć. A nie to jest najważniejsze. Warto podjąć wysiłek, ale przede wszystkim dla mocnych mięśni i dobrych proporcji. One liczą się bardziej niż rozmiar. A modne treningi mogą Ci tylko zaszkodzić, jeśli porwiesz się na nie bez odpowiedniego przygotowania. Poprosiliśmy trenerów o wskazówki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 8 sierpnia (14:00)

    Są prościutkie, szybkie i można je robić, siedząc przed telewizorem! Powtórz po 10 razy w 3 seriach. Złóż dłonie na wysokości piersi. Mocno naciśnij dłonią na dłoń, po 5 sekundach rozluźnij. Unieś zgięte w łokciach ręce na wysokość barków. Dłonie „zahacz” palcami. Rozciągnij ręce na boki, jakbyś chciała rozerwać splecione dłonie. Wytrzymaj 5 sek., rozluźnij.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 1 sierpnia (13:05)

    Zgrabne i jędrne uda są atutem w upalne dni, gdy chcesz zaprezentować się w „skąpym” stroju. Jeżeli jednak uważasz, że twoja skóra na nogach jest daleka od ideału, koniecznie zacznij działać, żeby to zmienić. Zapewniamy, że regularne ćwiczenia, dieta niskokaloryczna i unikanie produktów zatrzymujących wodę w organizmie przyniosą efekty. Uklęknij na kolanach. Ramiona opuść wzdłuż ciała. Powoli odchyl się do tyłu. Spróbuj jak najdłużej wytrzymać w tej pozycji. Przyklęknij tak, b

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 29 lipca (11:41)

    Nawet jeżeli każdą minutę swego urlopu zamierzasz spędzić na plaży, wcale nie musisz rezygnować z dbania o dobrą kondycję. Tych kilka łatwych ćwiczeń możesz wykonywać nawet stojąc na piasku lub wręcz leżąc na kocyku na piasku. Ułóż ciało na prawym boku. Wyprostuj lewą nogę. Na zmianę unoś ją i opuszczaj nad ziemię. Następnie wykonaj ćwiczenie na drugą stronę. Połóż się na plecach. Unieś nogi ponad koc. Lewe kolano ugnij, prawe zostaw wyprostowane. Szybko zmieniaj pozycję nóg tak, by to prawa by

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 25 lipca (13:05)

    Nadchodzi czas kostiumów kąpielowych. A w nich wałeczki na brzuchu nie dadzą się ukryć. Spróbujmy temu zaradzić.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 25 lipca (13:00)

    Jeżeli masz pod ręką piłkę futbolową lub do siatkówki, warto wykorzystać ją podczas codziennych treningów. Co na tym zyskasz?

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 22 lipca (15:00)

    Bluzki z krótkimi rękawami i sukienki na ramiączkach często obnażają wiotką skórę ramion oraz nieestetyczne fałdy pod pachami. Żeby uporać się z tym problemem, warto poćwiczyć pompki i wykonywać ćwiczenia z hantlami. Usiądź na krześle. Unieś nad głowę prawą dłoń z ciężarkiem. Przytrzymując prawe ramię lewą dłonią, na zmianę prostuj i zginaj prawą rękę z obciążeniem. Przyklęknij przed krzesłem i oprzyj się na nim przedramionami. Unieś pośladki i wyprostuj nogi. Zostań w tej pozycji przez chwilę.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 16 lipca (08:00)

    Przekonasz się, że o wiele szybciej dostrzeżesz efekty treningu, jeżeli wykorzystasz podczas ćwiczeń ciężarki. Jeśli dotychczas nie zaopatrzyłaś się w hantle, nic nie szkodzi, bo możesz zastąpić je półlitrowymi butelkami z wodą.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 11 lipca (14:00)

    Jestem osobą po 65. roku życia. Czy to prawda, że dla osób w moim wieku najlepszą formą ruchu jest trening cardio. Na czym on polega? Beata z Gdańska

    Czytaj więcej Komentarzy:0