Reklama
  • Środa, 3 lutego (13:06)

    Zalecenia trenerów fitnessu na 2016 rok? Dużo ruchu, potu i… radości. Prezentujemy trzy nowe programy ćwiczeń, które spełniają te warunki. Dlaczego to takie ważne? Bo okazało się, że znacznie łatwiej jest pracować nad kondycją i figurą, gdy na zajęciach dobrze się bawimy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 28 stycznia (11:05)

    Długie godziny siedzącej pracy robią niestety swoje: pośladki się przypłaszczają i zaczynają tracić jędrność. Żeby odwrócić ten proces, trzeba ćwiczyć! Warto codziennie znaleźć kilkanaście minut na prosty trening, który podniesie pupę i podkreśli jej krągłość.  Stań prosto, dłonie oprzyj na biodrach. Unoś do tyłu raz prawą, raz lewą nogę tak, aby czuć napięcie pośladka przy każdym powtórzeniu.  Połóż się na brzuchu, wyprostuj i złącz nogi. Unoś je razem tuż nad podłogę i pow

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 25 stycznia (13:05)

    Nie lekceważ stretchingu. Każdego dnia wykonuj kilka zaprezentowanych poniżej prostych ćwiczeń – uelastycznisz ciało, zwiększysz zakres ruchomości stawów, wzmocnisz ścięgna, dotlenisz mięśnie. I raźniej będziesz wstawać rano z łóżka!  Stań swobodnie. Zrób wykrok jedną stopą i zadrzyj jej palce do góry. By mocniej poczuć rozciąganie, dociągnij mocniej stopę dłonią.  Skrzyżuj stopy i wykonaj skłon przed siebie. Nie martw się, jeżeli nie możesz dotknąć podłogi. Z czasem ci się u

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 21 stycznia (13:05)

    Chcesz przeczekać pod kocem do wiosny? To nie służy ani zdrowiu, ani figurze. Sport na świeżym powietrzu wzmacnia odporność i daje mnóstwo frajdy!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 20 stycznia (14:05)

    Ćwiczenia pozwolą ci ujędrnić skórę biustu i unieść piersi. Jeżeli chcesz, żeby trening był intensywny, wykorzystaj do niego ciężarki. Na początek nie większe niż pół kilograma. Jeśli poczujesz, że nie jest to dla ciebie wyzwanie, dodaj sobie obciążenie.  Wyprostuj się. Złącz przed sobą ręce na wysokości piersi. Naciskaj na siebie dłońmi w taki sposób, by poczuć napięcie mięśni pod biustem.  Stań na lekko rozstawionych nogach. Wyciągnij wyprostowane ramiona. Krzyżuj je przed

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 8 stycznia (15:05)

    Jako dziecko kręciłaś na podwórku hula hop? Jeśli tęsknisz za tymi czasami, to pewnie ucieszy cię wiadomość, że dorosłej kobiecie ten sprzęt przyniesie mnóstwo pożytku. Dzięki niemu możesz zyskać zgrabną sylwetkę... I bawić się jak dziecko!  Siedząc z nogami złączonymi i wyprostowanymi przed sobą, rób głębokie skręty tułowia, przenosząc hula hop raz na prawy, raz na lewy bok.  Usiądź, umieszczając jedną stopę w kole i złap je dłońmi z drugiej strony. Kołysz się w przód i w tył całym ciałem, n

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 8 stycznia (09:05)

    Zgrabne nogi są zaletą kobiecej sylwetki. Miłośniczki butów na obcasach mogą optycznie wysmuklić łydki, ale warto spróbować wyszczuplić nogi również ćwiczeniami. Dzięki właściwemu treningowi sprawisz, że twoje nogi zawsze będą wyglądać świetnie.  Stań na swobodnie rozstawionych nogach. Ręce wyciągnij przed siebie. W tej pozycji wykonuj przysiady. Aby uniknąć kontuzji, opuszczaj pośladki do linii kolan.  Zrób wypad do przodu, dłonie oprzyj na biodrach. Przy takim ustawieniu n

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 stycznia (11:00)

    Nadchodzi czas wydekoltowanych kreacji, dlatego już dziś zacznij rzeźbić ciało.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 23 grudnia 2015 (08:05)

    Masz w domu piłkę? W takim razie miej świadomość, że to jeden z najskuteczniejszych przyrządów do ćwiczenia mięśni całego ciała. Intensywny trening z futbolówką pozwoli ci wzmocnić nogi, wyrzeźbić brzuch i to... bez konieczności biegania po boisku.  Połóż się na boku, opierając głowę na wyciągniętej ręce. Piłkę umieść między łydkami. Powoli unoś i opuszczaj nogi.  Połóż się na plecach, zegnij nogi i włóż pod kolana piłkę. Trzymając ją, by nie wypadła, na zmianę opuszczaj i p

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 18 grudnia 2015 (13:05)

    Jeżeli masz już dość tradycyjnych skłonów i przysiadów, trening z taśmą będzie zdecydowanie dla ciebie. Elastyczna guma zmusza mięśnie do wytężonej pracy, dzięki czemu bardziej się zmęczysz i... szybciej zobaczysz efekty ćwiczeń!  Usiądź płasko. Zarzuć środek taśmy za stopy. Trzymając końce gumy, powoli odchylaj ciało i również wolno wracaj do siadu.  Stań na środku taśmy i chwyć w dłonie jej końce. Uginaj raz jedną, raz drugą rękę. W czasie ćwiczenia łokcie trzymaj tuż przy

    Czytaj więcej Komentarzy:0