Reklama
  • Czwartek, 30 lipca (10:00)

    Każda kobieta pragnie mieć zgrabne nogi, które z dumą zaprezentuje w szortach i krótkich sukienkach. Jeżeli ta partia ciała w twoim odczuciu pozostawia jeszcze nieco do życzenia, wypróbuj nowy zestaw ćwiczeń wysmuklających i podkreślających mięśnie. Stań w przysiadzie, pilnuj, by linia kolan nie wychodziła poza linię stóp. Jedną nogę wyprostuj przed sobą, wytrzymaj jak najdłużej. Zmień nogi. Usiądź na podłodze. Wyprostuj nogi, obciągnij palce stóp, dłonie oprzyj za pośladkami. Rób nożyce w pi

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 20 lipca (13:10)

    Mięciutki, sypki piasek pod stopami to idealne warunki... do treningu?! Owszem! Na tak niestabilnym podłożu mięśnie pracują dużo bardziej efektywnie. Aż grzech nie skorzystać z okazji, żeby podszlifować formę!  Połóż się na brzuchu, wyciągnij przed siebie ramiona. Wyprostuj nogi i rób nimi nożyce w pionie, unosząc je wysoko i napinając mięśnie.  Maszeruj w miejscu, wymachując ramionami. Kolana unoś wysoko i stawiaj nogi na ziemi z mocnym przytupem. Napnij mięśnie całego cia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 17 lipca (14:05)

    Ściskanie przedramionami motylka. Przyrząd umieść między przedramionami, tak by dłonie znalazły się na wysokości barków. Powoli zbliżaj. Przytrzymaj uścisk przez ok. 4 sekundy. Powtórz 5 razy. Odpocznij ok. 30 sekund, powtórz serię. Rozciąganie gumowej taśmy. Złap uchwyty paska, trzymając go za głową na wysokości czoła. Prostuj łokcie. Ćwiczenie powtarzaj 5 razy w ok. 6 seriach. Wymachy rąk z obciążnikami. Wokół nadgarstka owiń obciążniki, dobrze dopasowując je do ciała. Prostuj na przem

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 lipca (15:05)

    Pracując nad osiągnięciem idealnej sylwetki, nie wolno zapomnieć o tak ważnej partii ciała jak ramiona. Odpowiednio dobrany trening sprawi, że ręce staną się wyraźnie smuklejsze i bardziej jędrne, ale pozostaną ładne i kobiece. Bez obaw: wielkie bicepsy ci nie wyrosną!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 lipca (11:05)

    Sylwia Wiesenberg, nasz ekspert, twórczyni nowatorskiej metody treningowej tonique. Polka, która od 12 lat mieszka w Nowym Jorku. Ma 37 lat, męża i dwoje dzieci.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 lipca (11:05)

    Odpowiada Mariola Bojarska -Ferenc, autorka cyklu „Klub 50 plus – zawsze w formie!” w „Pytaniu na śniadanie” oraz programu „Sztuka życia” w TVP2.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 lipca (11:05)

    Zaopatrz się w gumową taśmę. To świetny przyrząd gimnastyczny, odpowiedni nawet dla początkujących ćwiczących. Pomaga wzmocnić mięśnie całego ciała i pozwala na stosunkowo szybką utratę centymetrów w obwodzie ud, pośladków i talii.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 10 lipca (13:05)

    Specjaliści przyznają, że jogging jest jednym z najlepszych sposobów, by wzmocnić kości. Każdy może go uprawiać. Jednak pod pewnymi warunkami. ✔ Upewnij się u lekarza, że nie występuje u ciebie zaawansowana osteoporoza – jest, niestety, przeciwwskazaniem. ✔ Zadbaj o odpowiednie, sportowe obuwie – amorty zujące obciążenia (ale bez dodatkowego stabilizatora). Jeśli masz stwierdzone płaskostopie, powinnaś zaopatrzyć się w buty, które mają dodatkowe umocnienie od wewnętrznej strony. ✔ Zacz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 22 czerwca (15:00)

    Wcale nie trzeba implantów, żeby mieć kształty Jennifer Lopez. Jeżeli marzysz o seksownych krągłościach, to... no, cóż, rusz pupę! A mówiąc dokładniej: wstań z kanapy i zacznij ćwiczyć. Postaraj się codziennie wygospodarować kwadrans, żeby wykonać nieskomplikowany trening. Efekty będą oszałamiające!  Stojąc na szeroko rozstawionych nogach rób przysiady, pilnując, by kolanami nie wykraczać poza stopy (pracuj pośladkami!). Powtórz 30 razy.  Uklęknij, podpierając się łokciami. Jedną nogę wypro

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 22 czerwca (08:00)

    Choć od ćwiczeń biust ci raczej nie urośnie, to jednak nie powinno cię to zniechęcać. Trening poprawi stan mięśni podtrzymujących piersi, a więc sprawi, że lekko się uniosą i nabiorą ładniejszego kształtu. Plus lepsze ukrwienie i ujędrnienie skóry w pakiecie! Wyprostuj ramiona przed sobą. Na zmianę opuszczaj raz jedną rękę z hantlą, raz drugą! Powtarzaj jak obok. Stań prosto, trzymając łokcie blisko ciała. Napnij mięśnie ramion i barków. Unoś ciężarki naprzemiennie lewą i prawą ręką, w trzech

    Czytaj więcej Komentarzy:0