Reklama
  • Wtorek, 16 grudnia (10:00)

    Większość kobiet marzy o tym, by ich sylwetka przypominała klepsydrę. Taki efekt gwarantują wyraźnie zarysowane mięśnie talii i brzucha. By go uzyskać, należy precyzyjnie wykonywać ćwiczenia, ale także przejść na dietę lekkostrawną i niezbyt tłustą. Jeśli połączysz ze sobą te dwa elementy, możesz być pewna, że efekt będzie więcej niż zadowalający.  Pozostając w leżeniu, trenuj skośne mięśnie brzucha, naprzemiennie łącząc prawy łokieć i lewe kolano oraz lewy łokieć i prawe kolano.  Ułóż się na

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 12 grudnia (10:00)

    Dbając o figurę, znajdź chwilę na wzmacnianie ramion. Wysportowana sylwetka wymaga nie tylko wyszczuplania brzucha i nóg, ale też regularnych treningów na barki i bicepsy. Silne ramiona nie odbiorą ci kobiecości, tylko sprawią, że figura nabierze odpowiednich proporcji!  Wyprostuj się, ramiona opuść wzdłuż tułowia. Unoś raz prawą, raz lewą rękę na wysokość klatki piersiowej i powoli opuszczaj. Nie garb się przy tym!  Weź w dłonie hantle. Wyciągnij ramiona nad głowę. Równocześnie opuszczaj na

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 11 grudnia (14:10)

    Bez drogich sprzętów i długich dojazdów na siłownię: w domu też możesz efektywnie trenować!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 26 listopada (13:05)

    Siedzący tryb życia i zbyt mało czasu na ruch sprawiają, że uda tracą swoją jędrność. Odkłada się na nich tkanka tłuszczowa, zaś skóra staje się mało elastyczna. Odwrócić te procesy nie jest łatwo. Lecz dzięki wytrwałości w trenowaniu można wyszczuplić uda o kilka centymetrów oraz spowodować, że staną się bardziej gibkie.  Stojąc swobodnie, unoś wysoko przed siebie raz prawe, a raz lewe kolano. Za każdym razem podnoszone udo powinno znaleźć się na wysokości pępka.  Szeroko r

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 listopada (11:05)

    Garbienie się, źle dobrany stanik i wahania wagi sprawiają, że delikatna skóra piersi traci elastyczność, zaś biust powoli się obniża. Żeby zatrzymać ten proces oraz zmniejszyć negatywne skutki złych nawyków, warto rozpocząć trening poprawiający wygląd piersi. Dzięki regularnemu wykonywaniu poniższych ćwiczeń skóra odzyska jędrność, a biust delikatnie pójdzie w górę!  Ułóż się na plecach. Weź ciężarki i wyprostuj ramiona nad sobą. Teraz na zmianę uginaj łokcie, puszczając dłonie nad czoło i wr

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 17 listopada (08:00)

    Jeżeli pragniesz trochę zeszczupleć, a przy okazji ujędrnić ciało, koniecznie wypróbuj ćwiczenia z elastyczną taśmą. Rozciąganie gumy w trakcie treningu sprawia, że wszystkie mięśnie pracują ze zwiększoną intensywnością. Dzięki temu zwiększa się też spalanie tłuszczu i szybciej będziesz mogła cieszyć się rezultatami ćwiczeń.  Stań stopą na jednym końcu gumy, a drugi trzymaj w ręku. Jak najmocniej rozciągaj taśmę, przyciągając ją do siebie. Ćwiczenie wykonaj dla obu ramion.  U

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 5 listopada (12:05)

    Zanim przejdziesz do właściwej części treningu, koniecznie rozgrzej mięśnie i stawy, bowiem dzięki dobrze poprowadzonej rozgrzewce minimalizujesz ryzyko kontuzji i powoli podkręcasz metabolizm, co jest niezbędne do skutecznego spalania tkanki tłuszczowej.  Stań w lekkim rozkroku, wyciągnij ramiona przed siebie i wykonaj kilka przysiadów. Pamiętaj, by w czasie ćwiczenia kolana nie wychodziły poza linie palców stóp.  Stań swobodnie. Na przemian unoś kolano i przeciwstawny łokieć, łącząc je na w

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 28 października (08:00)

    Przysiady są znakomitym ćwiczeniem modelującym pośladki i uda. Ale można je z powodzeniem zastąpić innymi ćwiczeniami i również uzyskać zadowalające efekty w ujędrnianiu i wyszczuplaniu wspomnianych wyżej części ciała. Kluczem do sukcesu będą odpowiednie napinanie mięśni oraz dokładne, cierpliwe wykonywanie ćwiczeń.  Połóż się na plecach. Do klatki piersiowej przyciągaj na zmianę raz prawe, a raz lewe kolano. Aby mocniej rozciągnąć mięśnie, powtórz ćwiczenie, unosząc wyprostowane nogi.  Ułóż

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 20 października (09:05)

    Czy wiesz, że wszystkie kręgi są zespolone ze sobą dzięki mięśniom? By kręgosłup mógł utrzymywać ciało w odpowiedniej pozycji, mięśnie muszą być mocne i elastyczne. Na szczęście kilka prostych ćwiczeń pozwoli zapewnić twoim plecom właściwe oparcie.  Ułóż się na plecach. Obydwa kolana przyciągnij do siebie. W tej pozycji wykonuj kołyskę do przodu i do tyłu oraz na oba boki.  Usiądź na podłodze. Wyprostuj i złącz nogi. Powoli pochyl klatkę piersiową w stronę ud. By zwiększyć rozciąganie, możesz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 października (12:00)

    Wchodzenie po schodach to znakomite ćwiczenie na wzmocnienie mięśni nóg. Jednak nie musisz zdobywać pięter wieżowców. Po prostu spraw sobie step, a przekonasz się, że to proste narzędzie nie jest gorsze niż klatka schodowa!  Połóż się plecami na stopniu, a ramiona opuść na podłogę lub przytrzymaj się boków stepu. Unieś nogi i przeplataj je raz w pionie, raz w poziomie.  Trening zacznij od rytmicznego wchodzenia i schodzenia ze stepu. Wykonuj ćwiczenie, powoli zwiększając tempo.  Prawą stopę

    Czytaj więcej Komentarzy:0