Reklama
  • Czwartek, 26 lutego (15:00)

    Zazwyczaj o zdrowiu kolan nie myślimy aż do chwili, gdy zaczynamy odczuwać ból w czasie chodzenia, biegania i kucania. Aby uniknąć tych dolegliwości, warto codziennie wykonać kilka prostych ćwiczeń, które pozwolą „nasmarować” stawy.  Złącz stopy i lekko ugnij kolana. Ramiona unieś na boki. Wykonuj skręty talii, przenosząc kolana w jedną stronę, a ramiona w drugą.  Wyprostuj się, złącz nogi, a dłonie oprzyj na biodrach. Zegnij kolana i przenoś ciężar ciała w ten sposób, jakbyś jechała na na

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 23 lutego (12:00)

    Jeżeli nie masz jeszcze w domu dużej piłki do ćwiczeń, koniecznie spraw sobie taką! Trening z body ball to hit w klubach fitnessu. Wykorzystując piłkę, można bowiem skutecznie popracować nad mięśniami całego ciała i to bez obciążania kręgosłupa.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 11 lutego (14:05)

    Często obiecujemy sobie, że od Nowego Roku coś zmienimy w swoim życiu, np. przejdziemy na dietę, zaczniemy ćwiczyć i zadbamy o zdrowie. Okres karnawałowego szaleństwa może pomóc nam wytrwać w postanowieniu. A do ćwiczeń możesz wykorzystać... balony!  Stojąc swobodnie, trzymaj balon oburącz nad głową. Pochyl się do przodu i w tej pozycji przenoś tułów raz na prawą, raz na lewą stronę.  Stań na rozstawionych nogach. Balon oprzyj na prawym biodrze. Unoś prawą nogę w bok. Powtórz ćwiczenie na pra

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 5 lutego (08:05)

    „Wezmę się za siebie” to twoje noworoczne postanowienie? Od czego zacząć i jakich błędów nie popełnić, podpowiada ekspertka Mariola Bojarska-Ferenc.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 4 lutego (10:05)

    Gdy jesteś zdenerwowana, zadbaj o dotlenienie organizmu. Uchyl okno i przystąp do działania! Oto ćwiczenia, które sprawią, że poczujesz się lepiej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 30 stycznia (15:00)

    Z obawy przed rozwinięciem muskulatury ramion wiele kobiet unika ćwiczenia tej partii ciała. Tymczasem zwiotczałe mięśnie i nagromadzona tkanka tłuszczowa z wiekiem zaczynają tworzyć wokół rąk nieestetyczne „skrzydełka”. Trenuj zatem, a tego unikniesz!  Stojąc swobodnie, unoś przed siebie raz prawą, raz lewą dłoń z ciężarkiem, nie wyżej niż do wysokości ramion.  Stań swobodnie, weź w dłonie ciężarki. Unieś na boki ręce zgięte w łokciach. Łącz łokcie i przedramiona na wysokości klatki piersiow

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 30 stycznia (15:00)

    Gdy kończy się sezon rowerowy, zaledwie dwanaście procent Polaków pozostaje aktywnych fizycznie – tak wynika z badań TNS OBOP przeprowadzonych w 2011 r. Najczęściej uzasadniamy swoje lenistwo brakiem czasu i zmęczeniem. Nierzadko twierdzimy też, że na aktywność fizyczną nie pozwala nam zły stan zdrowia. Tymczasem ruch to najlepsze lekarstwo na większość dolegliwości, na które się uskarżamy, m.in. na ból pleców i głowy, obniżoną odporność, złe samopoczucie i zmęczenie. E

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 29 stycznia (13:05)

    Jeśli myślisz, że częste spacery wystarczą, by twoje nogi nabrały idealnych proporcji, to jesteś w błędzie! Owszem, chodzenie wyszczupla. Ale tylko właściwe ćwiczenia mogą pomóc ci w uzyskaniu jędrnych ud, smuklejszych łydek oraz efektu uniesionych pośladków.  Połóż się na lewym boku. Głowę oprzyj na lewej dłoni, a prawą rękę swobodnie ułóż przed sobą. Unoś i opuszczaj lewą nogę.  Usiądź. Prawą stopę oprzyj na podłodze, rękami obejmij kolano. Wyprostowaną lewą nogę unoś przed sobą, ale nie wy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 stycznia (08:00)

    Zazwyczaj o kręgosłupie zaczynamy myśleć dopiero wtedy, gdy mamy kłopot z wyprostowaniem się lub już dokucza nam ból pleców. Tymczasem dzięki łatwym ćwiczeniom można uniknąć takich dolegliwości i znacznie ograniczyć te, które już dają się nam we znaki.  Siedząc, prawą nogę wyprostuj przed siebie, a lewą zegnij i zostaw za plecami. Opuść klatkę piersiową w stronę prawego kolana. Możesz przytrzymać się stopy.  Uklęknij i opuść pośladki, aby stykały się ze stopami. Ręce wyciągni

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 16 stycznia (15:05)

    Wiele kobiet chętnie eksponuje piersi w wydekoltowanych bluzkach. Jeżeli przed dołączeniem do ich grona powstrzymuje cię myśl, że twój biust nie jest wystarczająco jędrny i uniesiony, zacznij ćwiczyć! Przekonasz się, że nawet bez ingerencji chirurga można wyglądać sexy!  Połóż się na brzuchu i wyciągnij nogi. Dłonie spleć z tyłu pleców. Na zmianę unoś i opuszczaj klatkę piersiową  Jeżeli nie masz siły wykonywać tradycyjne pompki, spróbuj ich „wersji damskiej”, czyli na ugię

    Czytaj więcej Komentarzy:0