Reklama
  • Czwartek, 21 maja (11:05)

    Czy wiesz, że garbiąc się, nie tylko wyglądasz na niższą, ale także obciążasz kręgosłup, sprawiasz, że linia biustu obniża się, a skóra dekoltu traci jędrność? Zatem najwyższy czas wzmocnić mięśnie pleców i zadbać o poprawienie sylwetki!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 12 maja (13:05)

    Marzysz o tym, by twój brzuch znów był płaski? Pomoże ci w tym nasz zestaw ćwiczeń. Radzimy też, w jaki sprzęt do treningu warto zainwestować.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 maja (11:05)

    1. Skręty Leżymy z rękami za głową i ugiętymi kolanami. Unosimy zgięte kolano i barki. Skręcamy tułów i dotykamy do kolana przeciwstawnym łokciem. Powtarzamy na drugą stronę. Ćwicząc, staramy się miarowo oddychać. Wydech robimy przy unoszeniu, gdy spinamy mięśnie.. Wykonujmy je 3–4 razy w tyg. Na początek wystarczy po 8 powtórzeń w trzech seriach. Postawmy na systematyczność oraz umiar. Rozruch najlepiej poprzedzić wizytą u lekarza i dawkować aktywność. ■ Zacznij

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 30 kwietnia (14:00)

    Od dawna myślisz o tym, żeby zacząć uprawiać jakiś sport. Może pływanie? Ale nie masz kostiumu. Rower? Kto by go znosił po schodach. Aerobik? Zbyt męczący...

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 29 kwietnia (10:00)

    Jeśli nie jesteś do końca zadowolona z wyglądu swoich nóg, po prostu nad nimi popracuj. Regularne ćwiczenia wyszczuplą nieco łydki, nadadzą ładny kształt mięśniom i sprawią, że o wiele chętniej będziesz zakładać spódnice!  Po każdym ćwiczeniu maszeruj 2 minuty, unosząc wysoko kolana i obciągając palce stóp.  Stań w taki sposób, żeby stopy znajdowały się od siebie w odległości kroku, lekko ugnij nogi w kolanach. Równocześnie unoś palce stopy z przodu i piętę tej zostawionej z tyłu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 28 kwietnia (12:05)

    Gdy chcemy wzmocnić mięśnie grzbietu, kręgosłupa czy poprawić ruchomość stawów, spróbujmy poćwiczyć na piłce rehabilitacyjnej typu orzeszek (np. Antar, ok. 70 zł). Ćwiczenie 1: stańmy tak, aby dolna część nogi leżała na środku piłki. Stopa drugiej nogi powinna być ustawiona równolegle do piłki. Ręce opuśćmy swobodnie wzdłuż ciała. Powoli zginajmy nogę, starając się utrzymać równowagę. Policzmy do pięciu i wróćmy do pozycji wyjściowej. To ćwiczenie wzmacnia mięśnie nóg

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 28 kwietnia (08:05)

    Wzmacniaj mięśnie rąk – gwarantujemy, że latem z dumą założysz bluzeczkę z krótkim rękawem. Masz jeszcze trochę czasu na to, żeby pozbyć się „pelikanów”, więc zacznij ćwiczenia już dziś. Nie musisz mieć ciężarków, wystarczy... własne ciało!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 20 kwietnia (12:05)

    Chciałabyś odjąć sobie kilka centymetrów w obwodzie brzucha? Dieta bez ćwiczeń niewiele da. Wzmacniaj mięśnie co drugi dzień intensywnym treningiem, a latem z dumą założysz bikini i pokażesz światu swój „kaloryferek”.  Spleć dłonie na karku, stopy swobodnie oprzyj o podłogę. Zbliżaj do kolan raz prawy, raz lewy łokieć. Staraj się nie naciągać karku.  Stojąc w lekkim rozkroku, złap się pod boki i ugnij lekko kolana. Najpierw zataczaj biodrami jak najszersze okręgi, po czym wypychaj biodra ra

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 15 kwietnia (12:00)

    Nie jesteś zadowolona z wyglądu swoich ud? Regularne wykonywanie kilku prostych ćwiczeń sprawi, że już po kilku tygodniach staną się one smuklejsze. Zauważysz też, że skóra jest wyraźnie jędrniejsza, a cellulit mniej widoczny.  Przyklęknij i oprzyj dłonie na podłodze. Podnoś do tyłu raz prawą, raz lewą nogę.Pamiętaj: nie unoś stopy ponad linię pleców.  Leżąc na boku, napnij całe ciało. 10 razy unoś i opuszczaj prawą nogę, po czym zmień strony.  Podeprzyj się na przedramieniu, prawą nogę wyp

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 9 kwietnia (10:05)

    Jędrny i uniesiony biust jest kobiecym atutem, który warto wyeksponować w wydekoltowanych bluzkach i odważniejszych sukienkach. Kilka prostych ćwiczeń sprawi, że twoje piersi będą wyglądać atrakcyjnie mimo upływu czasu.  Stojąc, wyprostuj ramiona. Wyciągnij je przed siebie i wykonuj nożyce na wysokości biustu.  Unieś ręce prostopadle do boków i zegnij je w łokciach. Napnij mięśnie i wykonuj „motylki”: łącz ręce przed sobą i wracaj do pozycji wyjściowej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0