Reklama
  • Poniedziałek, 20 kwietnia (12:05)

    Chciałabyś odjąć sobie kilka centymetrów w obwodzie brzucha? Dieta bez ćwiczeń niewiele da. Wzmacniaj mięśnie co drugi dzień intensywnym treningiem, a latem z dumą założysz bikini i pokażesz światu swój „kaloryferek”.  Spleć dłonie na karku, stopy swobodnie oprzyj o podłogę. Zbliżaj do kolan raz prawy, raz lewy łokieć. Staraj się nie naciągać karku.  Stojąc w lekkim rozkroku, złap się pod boki i ugnij lekko kolana. Najpierw zataczaj biodrami jak najszersze okręgi, po czym wypychaj biodra ra

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 15 kwietnia (12:00)

    Nie jesteś zadowolona z wyglądu swoich ud? Regularne wykonywanie kilku prostych ćwiczeń sprawi, że już po kilku tygodniach staną się one smuklejsze. Zauważysz też, że skóra jest wyraźnie jędrniejsza, a cellulit mniej widoczny.  Przyklęknij i oprzyj dłonie na podłodze. Podnoś do tyłu raz prawą, raz lewą nogę.Pamiętaj: nie unoś stopy ponad linię pleców.  Leżąc na boku, napnij całe ciało. 10 razy unoś i opuszczaj prawą nogę, po czym zmień strony.  Podeprzyj się na przedramieniu, prawą nogę wyp

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 9 kwietnia (10:05)

    Jędrny i uniesiony biust jest kobiecym atutem, który warto wyeksponować w wydekoltowanych bluzkach i odważniejszych sukienkach. Kilka prostych ćwiczeń sprawi, że twoje piersi będą wyglądać atrakcyjnie mimo upływu czasu.  Stojąc, wyprostuj ramiona. Wyciągnij je przed siebie i wykonuj nożyce na wysokości biustu.  Unieś ręce prostopadle do boków i zegnij je w łokciach. Napnij mięśnie i wykonuj „motylki”: łącz ręce przed sobą i wracaj do pozycji wyjściowej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 3 kwietnia (14:00)

    Czuję się już zmęczona tą zimą. Brakuje mi sił, jestem ciągle senna. A gdy przychodzę do domu, muszę zrobić drzemkę. Co na to poradzić? Zofia (63 l.)

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 3 kwietnia (13:00)

    Dość siedzenia na kanapie! Oferta sprzętu do prostych domowych ćwiczeń jest ogromna. Spraw sobie taśmy, beret czy piłkę...

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 kwietnia (11:00)

    Po całym dniu siedzenia przy biurku w pracy nie możesz swobodnie się pochylić ani wyprostować? Ból pleców nie pozwala ci już normalnie funkcjonować? Najwyższy czas porozciągać plecy i szyję! Takie ćwiczenia może wykonywać każdy, bez względu na wiek i kondycję fizyczną.  Usiądź po turecku, wyprostuj plecy, a dłonie spleć ze sobą na karku. Nie garbiąc się, postaraj się przyciągać brodę do dekoltu, po czym jak najmocniej ją unoś.  Usiądź na piętach, wyciągnij ręce i dotknij podł

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 20 marca (08:05)

    Jeżeli szukasz szybkiego i skutecznego sposobu wyrzeźbienia dolnych partii ciała, weź pod uwagę proste ćwiczenia ze stepem. Intensywny trening z tym przyrządem i w szybkim tempie pozwala spalić dużo kalorii i idealnie rzeźbi mięśnie nóg.  Stań tak, żeby step był po twojej prawej stronie. Wejdź na przyrząd prawą stopą. Stojąc w ten sposób, unoś lewą nogę.  Stań prawą nogą na stepie. Lewą zostaw na podłodze. Zwróć uwagę, by stopy były w jednej linii. Wykonuj przy- siady. Odwróć się, postaw le

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 17 marca (11:00)

    Rano wypijaj szklankę niegazowanej wody mineralnej. Wypłukuje z organizmu resztki produktów przemiany materii i sprawia, że już po tygodniowej kuracji brzuch staje się płaski. Codziennie wzmacniaj mięśnie brzucha. Połóż się na podłodze i ugnij kolana. Dłonie spleć na karku. Rób brzuszki, unosząc tułów, a kolana podciągając do brody. Wytrzymaj kwadrans!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 17 marca (11:00)

    Rzeźbiąc ramiona, dbasz jednocześnie o kondycję barków. Ćwiczenia te nie wymagają korzystania z profesjonalnych ciężarków. Jeżeli nie masz hantli, weź butelkę wody mineralnej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 16 marca (09:05)

    Mięśnie Kegla (inaczej mięśnie dna miednicy) – na pewno o nich słyszałaś. Gdy są mocne i elastyczne, utrzymują narządy wewnętrzne we właściwej pozycji i zapobiegają wielu schorzeniom, przede wszystkim nietrzymaniu moczu (w skrócie NTM). Dzięki codziennej, bardzo prostej gimnastyce możemy je na tyle wzmocnić, aby skutecznie uchronić się przed problemami z „nieposłusznym” pęcherzem! Stań w rozkroku, kolana ugięte,

    Czytaj więcej Komentarzy:0