Reklama
  • Poniedziałek, 29 kwietnia 2013 (15:21)

    Która z nas nie chciałaby zachować jak najdłużej jędrny, uniesiony biust? To możliwe! Trzeba tylko przestrzegać trzech zasad: nie garbić się, nawilżać skórę dekoltu i dużo ćwiczyć!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 25 kwietnia 2013 (16:09)

    Lekko odstające i jędrne pośladki są marzeniem wielu kobiet. Niestety, ta część ciała z czasem zaczyna zostawiać coraz więcej do życzenia. Przyczyną tego często bywa nadwaga, ale również i siedzący tryb życia oraz brak ruchu. Dzięki proponowanej niżej serii ćwiczeń w kilka tygodni możesz wypracować zadowalający efekt. Stań na szeroko rozstawionych nogach. Dłonie spleć z tyłu głowy lub oprzyj je na biodrach. W tej pozycji na zmianę zginaj i prostuj kolana. Stań swobodnie. Ręce zbliż do klatki pi

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 25 kwietnia 2013 (11:51)

    Trenerzy powtarzają, że wysiłek fizyczny należy mądrze dawkować.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 19 kwietnia 2013 (13:29)

    Gdy się przećwiczysz – dużo pij. Woda wypłucze nadmiar kwasu mlekowego, który powstaje w mięśniach w czasie intensywnego wysiłku, a który odpowiada za tworzenie się zakwasów. Możesz też pić sok z wiśni. Naukowcy udowodnili, że związki zawarte w tych owocach mają działanie przeciwzapalne i przeciwutleniające, co przyspiesza likwidowanie zakwasów.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 19 kwietnia 2013 (13:27)

    Czy jako dziecko lubiłaś skakać na skakance? Warto przypomnieć sobie, ile przyjemności czerpałaś z tej niewinnej zabawy, gdyż jest ona znakomitym sposobem, by w ciągu piętnastu minut spalić sto kalorii. A po skocznej rozgrzewce rozpocznij trening ze skakanką, który pomoże Ci wyrzeźbić sylwetkę, którą z dumą zaprezentujesz, gdy zrzucisz zimowe ciuchy! Stań w rozkroku. Skakankę weź w dłonie i unieś je nad głowę. Przechylaj się raz w prawą, raz w lewą stronę. Leżąc na plecach, wyciągnij ramiona

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 19 kwietnia 2013 (11:06)

    Wystarczy odrobina samodyscypliny, nieco cierpliwości, kilkanaście minut gimnastyki dziennie, ujędrniające kosmetyki, masaż i będziesz mogła pochwalić się zgrabnym brzuszkiem oraz smukłą talią, jak u modelki. Zacznij od porannych ćwiczeń. Kwadrans to akurat tyle, ile wystarczy im codziennie poświęcić.

    Czytaj więcej Komentarzy:0