Reklama
  • Wtorek, 23 sierpnia 2016 (08:06)

    Chcesz, by twój trening był efektywny? Skorzystaj z jednego z elektronicznych urządzeń rejestrujących intensywność wysiłku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 23 sierpnia 2016 (08:06)

    Chcesz, namówić dziecko do uprawiania sportu? Wybierz formę aktywności dostosowaną do jego wieku i zacznij ćwiczyć razem z nim.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 23 sierpnia 2016 (08:06)

    Czy do każdego sportu niezbędny jest specjalny strój? Jeśli trenujesz amatorsko, wystarczy, że zadbasz o podstawowe rzeczy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 23 sierpnia 2016 (08:06)

    Najwięcej korzyści z ćwiczeń odniesiesz wtedy, gdy będziesz trenować z przyjemnością. Dlatego warto dostosować formę ruchu do możliwości i upodobań.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 9 sierpnia 2016 (13:00)

    Codziennie jedz chudy nabiał, kasze, pieczywo pełnoziarniste, płatki z różnych zbóż, bakalie i kwaśne owoce. 2-3 razy w tygodniu spożywaj fasolę, soczewicę, pomidory, bakłażany, ziemniaki, długą rzodkiew, orzechy, soję. 2 razy w tygodniu jedz przetwory z dzikiej róży. Co drugi dzień pij napar: po saszetce pokrzywy, skrzypu i szczyptę lukrecji zalej szklanką wrzątku. Zaparz pod przykryciem 15 min. Wypij ciepły po posiłku. Pij herbatki z rumianku, me- lisy, bzu czarnego z miodem i soki z wa

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 1 sierpnia 2016 (13:05)

    Osobom, którym dokuczają bóle nadgarstka, pomogą proste ćwiczenia rozluźniające. Unieśmy dłonie nad głowę i kilka razy nimi potrząśnijmy. Następnie opuśćmy je swobodnie w dół i kilka razy nimi strzepnijmy. Luźno zwisającymi nadgarstkami róbmy okrężne ruchy. Możemy też zacisnąć mocno pięści, po czym gwałtownie wyprostować palce tak, jakbyśmy chcieli kogoś ochlapać wodą. Do wzmocnienia mięśni i stawów dłoni oraz nadgarstków służy specjalny przyrząd do treningu Grupbuddy. Ma trzy nakładki – żółt

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 25 lipca 2016 (11:05)

    Marzą ci się ładnie zarysowane mięśnie brzucha? Jest to do osiągnięcia! Ale pod warunkiem, że będziesz solidnie i regularnie ćwiczyć. Trenuj co drugi dzień przez piętnaście minut. Niestety, istnieje też drugi warunek: dieta! Żeby mieć płaski brzuch, trzeba pożegnać się z cukrem... Ustaw się jak do klasycznych pompek, ale oprzyj się na przedramionach. Zrób „deskę”: napnij mięśnie całego ciała i wytrzymaj minutę. Usiądź na podłodze. Unieś złączone ze sobą nogi, odchyl plecy, a ramiona wyciągnij

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 15 lipca 2016 (08:05)

    Zmianom w diecie musi towarzyszyć aktywność fizyczna. Bez niej trudno pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Aby efekty były widoczne i długotrwałe, powinniśmy ruszać się przynajmniej 3 razy w tygodniu od 40 do 60 minut. Czas aktywności ma znaczenie, ponieważ spalanie tkanki tłuszczowej rozpoczyna się dopiero po 20 minutach ruchu. Co wpływa na smukłą talię

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 14 lipca 2016 (11:00)

    Nordic walking zapoczątkowali Finowie. Przekonuje się do niego coraz więcej ludzi na świecie, także w Polsce. Nic dziwnego, działa rewelacyjnie na zdrowie oraz nastrój!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 11 lipca 2016 (15:00)

    Wiotka skóra nad łokciami nie wygląda za dobrze... Żeby z dumą odsłonić ramiona, popracuj nad wyrzeźbieniem bicepsu i tricepsu. Spokojnie, nie zamienisz się od razu w Pudziana! Poniżej kilka ćwiczeń, które pozwolą osiągnąć wymarzony cel.  Oprzyj się dłońmi na krześle (łokcie do zewnątrz). Stopy ustaw stabilnie na podłodze i wyprostuj nogi. W tej pozycji ćwicz pompki.  Usiądź na krześle, przyciśnij łokcie do ciała, dłonie skieruj do siebie. Jednocześnie podnoś i opuszczaj ręce z ciężarkami. Uw

    Czytaj więcej Komentarzy:0