Reklama
  • Środa, 21 maja 2014 (10:00)

    Spacery, bieganie, jazda na rowerze czy prace w ogródku to najlepsza metoda zachowania sprawności fizycznej i umysłowej do późnych lat. Na czym polega przewaga zajęć „terenowych” nad ćwiczeniami w domu lub na siłowni? Świeże powietrze bogate w tlen odmładza. Zaś zmienne warunki atmosferyczne ćwiczą naczynia krwionośne, które kurczą się i rozszerzają, dostosowując szybkość krążenia krwi do minimalnych nawet różnic temperatur powietrza.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 19 maja 2014 (15:00)

    Piłka to idealna towarzyszka podczas sportowego treningu. Można ją podrzucać, kopać, odbijać i łapać. Znakomicie sprawdza się we wszelkich grach zespołowych. Ale nade wszystko warto wykorzystać ją do aerobowych ćwiczeń wzmacniających całe ciało.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 19 maja 2014 (13:00)

    Nawet jeżeli pracujesz, siedząc przy biurku, nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś miała ładnie zaokrąglone, uniesione pośladki. Wystarczy odrobina codziennego wysiłku, by jeszcze przed wakacjami zobaczyć pierwsze rezultaty ćwiczeń. Pamiętaj, że dla lepszych efektów konieczne jest również przejście na dietę!  Połóż się na brzuchu. Głowę ułóż na ramionach. Złącz nogi. Nie poruszając resztą ciała, postaraj się unieść je nad podłogę.  Stań na środku pokoju. Pięści trzymaj przy twarzy, tak jakbyś t

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 14 maja 2014 (08:05)

    Jeżeli chcesz poprawić wygląd mięśni ramion oraz sprawić, żeby skóra tej partii ciała była bardziej jędrna, proponujemy ci kilka nieskomplikowanych ćwiczeń z taśmą. Opór stawiany przez gumę powoduje, że trening jest bardziej intensywny oraz szybciej przynosi upragnione rezultaty.  Stań tak, żeby jedna stopa przytrzymywała koniec gumy. Drugi jej brzeg trzymaj w dłoni i ciągnij w górę wyprostowaną rękę.  Taśmę chwyć nad głową w taki sposób, by jej środek znajdował się między t

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 12 maja 2014 (08:00)

    Przy biurku: Usiądź prosto. Wykonaj 10-15 krążeń ramionami, zataczając obszerne koła. Następnie złącz ręce w odległości ok. 5 cm od klatki piersiowej w geście jak do modlitwy. Dłonie powinny stykać się jedynie dolną częścią, tuż nad nadgarstkami, a palce odchylać na zewnątrz. Naciskaj jak najmocniej około minuty. Powtórz ćwiczenie 2-3 razy w ciągu dnia. Pompki: są prostą i bardzo skuteczną formą treningu mięśni podtrzymujących biust. Codzienna dawka to minimum 20-30 powtórz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 28 kwietnia 2014 (11:00)

    Pamiętasz, jak będąc dzieckiem, świetnie bawiłaś się, kręcąc obręczą hula hop na podwórku? Jeśli możesz sobie sprawić taką dziś, koniecznie spróbuj wykorzystać ją podczas codziennej gimnastyki! Poniżej pokazujemy kilka pomysłów na trening.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 17 kwietnia 2014 (08:00)

    Szykując się do gimnastyki w domu, warto zaopatrzyć się w piłkę masującą (np. Antar, 55 cm, 65 cm lub 75 cm, cena do ok. 65 zł). Ma ona miękkie wypustki, zapewniające masaż oraz stymulujące receptory skórne. Podnoszenie piłki, kładzenie się na niej, pobudza krążenie krwi. Polecana jest do prostych treningów i ćwiczeń rehabilitacyjnych. Dzięki aktywności z taką piłką, wzmocnić można mięśnie grzbietu i kręgosłupa, zwiększyć ruchomość stawów, poprawić koordynację ruchową oraz ogólną kondycję.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 16 kwietnia 2014 (12:00)

    Jeżeli chcesz jeszcze przed wakacjami uzyskać ładnie zarysowane mięśnie brzucha, już dzisiaj znajdź kwadrans na wykonanie kilku nietrudnych ćwiczeń. Pamiętaj o tym, żeby przy każdym powtórzeniu mocno spinać mięśnie. Trening powtarzaj trzy razy w tygodniu.  Połóż się na plecach, po czym unieś nogi go góry. Podnoś głowę i barki, mocno wyciągając przy tym ręce w stronę łydek.  Usiądź, oprzyj stopy na podłodze, ręce wyciągnij przed siebie. Odchyl się i balansuj ciałem. Dla utrudnienia unoś wysoko

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 7 kwietnia 2014 (12:00)

    Nawet jeżeli na co dzień nie unikasz spacerów, taki rodzaj aktywności może nie wystarczyć, by zapewnić twoim nogom ładny wygląd.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 4 kwietnia 2014 (09:05)

    Choć tłuszczyk w talii i na brzuszku jest wyjątkowo oporny, można się go pozbyć. Ale trzeba działać.

    Czytaj więcej Komentarzy:0