Reklama
  • Środa, 16 października 2013 (15:01)

    Krągłe pośladki, wyraźnie odcinające się od linii ud, przyciągają męski wzrok bez względu na to, czy włożysz spodnie, czy spódnicę. Na szczęście nie potrzeba wymyślnych ćwiczeń, żeby ujędrnić tę partię ciała. Wystarczy trochę miejsca i mocne napinanie mięśni!  Połóż się na brzuchu. Zegnij lewą nogę i unieś palce lewej stopy. W tej pozycji unoś nogę.  Połóż się na brzuchu. Nogi wyciągnij, a ramiona spleć w taki sposób, by twoje czoło opierało się na dłoniach.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 9 października 2013 (15:07)

    Lubisz podjadać jesienią i zimą? Uważaj zatem na talię! Mniej ruchu i dużo kalorii, których dostarczysz swojemu organizmowi, mogą sprawić, że w ciągu kilku tygodni wokół twojej talii i bioder pojawi się deformująca sylwetkę „oponka”. Sposób, by tego uniknąć – lekkostrawna dieta i duża aktywność fizyczna!  Stań w niewielkim rozkroku, oprzyj dłonie na biodrach. W tej pozycji mocno wypychaj biodra raz na prawą, raz na lewą stronę. Możesz też spróbować drugiej wer

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 4 października 2013 (08:00)

    Z obawy przed zbytnim rozbudowaniem mięśni ramion wiele kobiet rezygnuje z ćwiczeń na te partie ciała. Tymczasem nasza skóra z biegiem lat szybko traci jędrność, wskutek czego przedramiona zaczynają przypominać niezbyt estetyczne „skrzydełka”. Jedyną metodą, by uniknąć takich nieładnych zmian, są regularne treningi.  Stań lewą nogą na jednym końcu taśmy, a w prawą dłoń chwyć jej drugi brzeg. W tej pozycji prostuj i uginaj prawą rękę.  Wyprostuj się i trochę

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 26 września 2013 (13:05)

    Ból pleców może mieć różne przyczyny. Najczęściej skarżymy się na lumbago (czyli zespół kręgosłupa lędźwiowego), rwę kulszową i korzonki. Każda z tych dolegliwości wymaga odpowiedniej farmakoterapii, a ponadtro dobrze dobranych ćwiczeń ruchowych. Oto propozycja treningu na piłce, który może wykonać każdy, bez względu na sprawność ruchową.  Przyklęknij. Przed sobą trzymaj dużą piłkę. Nie wypuszczając jej z dłoni, przenoś pośladki raz na prawą, a raz na lewą stronę stóp.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 17 września 2013 (08:05)

    Nie ma znaczenia, czy nosisz krótkie spódniczki, czy nie wyobrażasz sobie dnia bez założenia spodni. W każdym stroju można bowiem wyeksponować zgrabne uda. Jeżeli twoje nie są jeszcze idealne, najwyższy czas, by to zmienić! Ale by ujędrnić tę partię ciała i odjąć kilka centymetrów w jej obwodzie, trzeba się, niestety, dobrze zmęczyć. Na szczęście same treningi nie są zbyt skomplikowane i nie wymagają poświęcania wielu godzin.  Stań w wykroku. Ręce oprzyj na biodrach. Uginaj n

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 16 września 2013 (10:06)

    Rozpoczynając przygodę ze sportem musimy być świadomi niebezpieczeństwa nabawienia się kontuzji – ostrzega ortopeda dr Przemysław Kołakowski (ENEL-MED) i podaje kilka zasad profilaktyki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 9 września 2013 (13:05)

    Kto nie lubi rano leniuchować do woli i przeciągać się w ciepłej pościeli? Niestety, po takim spokojnym poranku przez kolejne godziny często snujemy się i trudno nam zmotywować się do jakiejkolwiek pracy. Dlatego, żeby nie tracić ani chwili, wstań kilka minut wcześniej niż zamierzałaś, poćwicz i pełna energii rozpocznij nowy dzień!  Stań swobodnie. Obie dłonie oprzyj na biodrach. Unieś przed siebie lewe kolano i przez chwilę zataczaj stopą okręgi. Następnie wykonaj to ćwiczen

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 5 września 2013 (08:05)

    Proste ćwiczenia odprężające ułatwiają zaśnięcie. Polegają na napinaniu (przez 5 sek.) i rozluźnianiu (10 sek.) mięśni w miejscach, gdzie gromadzą się napięcia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 września 2013 (12:05)

    Treningi z gumami elastycznymi od lat były wykorzystywane w rehabilitacji. Ze względu na ich znakomite rezultaty w walce o dobrą sylwetkę niedawno zaczęto je także oferować klientkom klubów fitnessu. Jeżeli do tej pory nie próbowałaś ćwiczeń z użyciem takich rozciągliwych taśm, koniecznie wypróbuj je jeszcze dzisiaj. Przekonaj się, jak mocno napinają się mięśnie za każdym razem, gdy próbujesz naciągnąć taśmę.  Prawą stopą nadepnij na jeden koniec taśmy, a drugi weź w prawą d

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 sierpnia 2013 (08:05)

    Huśtawka. Siedząc, unieś ugięte w kolanach nogi na wysokość ok. 15-20 cm. Brzuch wciągnięty, plecy pod kątem 30-45 stopni, podeprzyj się z tyłu rękami, wyprostuj nogi i przyciągnij je do klatki piersiowej, nadal unosząc nad ziemią. Gdy wracasz do pozycji wyjściowej, skieruj kolana na zewnątrz, w stronę ramion, i dopiero wtedy wyprostuj nogi maksymalnie, napinając mięśnie ud. Zrób 30-50 powtórzeń. Nożyce. W pozycji siedzącej wyprostuj nogi i stopy (jak u baletnicy), napni

    Czytaj więcej Komentarzy:0