Reklama
  • Poniedziałek, 31 marca 2014 (11:05)

    Wzmacniają mięśnie brzucha, ramion, ud i pośladków. Jak je prawidłowo wykonać?

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 28 marca 2014 (11:00)

    Jeżeli w czasie krwawienia miesiączkowego czujesz, że jesteś obolała, opuchnięta i masz wszystkiego dosyć, zamiast poddawać się burzy hormonów, spróbuj wykonać kilka odprężających ćwiczeń jogi. Nie są one skomplikowane i nie wymagają posiadania szczególnych umiejętności, za to możesz być pewna, że skutecznie poprawią ci nastrój.  Połóż się na plecach. Pod biodra wsuń sobie poduszkę lub dwa koce. Złącz nogi, spleć dłonie pod głową i poleż w tej pozycji przez pięć, sześć minut.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 25 marca 2014 (08:05)

    Zbliża się wiosna, a twoja waga pokazuje, że w czasie ostatnich miesięcy przybyło ci kilka kilogramów. Nie czas na lament! Postaraj się wygospodarować w codziennym zabieganiu kilkanaście minut na intensywne ćwiczenia, a za kilka tygodni przekonasz się, że twoje ciało zacznie prezentować się o wiele lepiej. Żeby zwiększyć efekty, stosuj także lekkostrawną dietę.  Połóż się na plecach. Stopy umieść na krześle. Opierając ciało na piętach i górnym odcinku pleców, unoś uda i pośladki. Aby sobie utr

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 24 marca 2014 (13:00)

    1. Stań w rozkroku. Taśmę trzymaj w dłoniach przeciągniętą za plecami, łok cie lekko zgięte. Prostuj ramiona w przód i wracaj do pozycji wyjściowej. 2. Stań na taśmie. Chwyć jej końce w dłonie na wysokości bioder. Ciągnij taśmę do góry, napinając mięśnie, opuść ręce. 3. Uklęknij na lewym kolanie, wyprostuj plecy. Prawą stopę postaw na taśmie. Złap gumę i unoś ramiona na wysokość barków. Zmień nogę. Wykonaj 4 serie po 12 powtórzeń.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 24 marca 2014 (13:00)

    Podczas spaceru z kijkami spalamy dwa razy więcej kalorii niż w czasie zwykłej przechadzki. Poza tym kijki zmuszają do pracy górne partie ciała, odciążając kręgosłup i kolana.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 11 marca 2014 (11:00)

    Oszczędź na siłowni i drogim sprzęcie! Te ćwiczenia są łatwe i skuteczne!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 7 marca 2014 (12:05)

    Porządnie wykonany, piętnastominutowy stretching to gwarancja dobrego samopoczucia i ładnej sylwetki. Raz na jakiś czas postaraj się znaleźć chwilę, żeby ponaciągać całe ciało.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 7 marca 2014 (12:05)

    Gorąca kąpiel pomoże ci zapomnieć o bólu mięśni

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 7 marca 2014 (12:05)

    Nie każda kobieta rodzi się ze zgrabnymi nogami. Można poprawić ich wygląd, ale do tego potrzeba ćwiczeń. Planując treningi, pamiętaj, że ładnie wyrzeźbione łydki są tak samo ważne jak jędrne uda. Właśnie z myślą o dolnej partii nóg powstał poniższy trening.  Złącz nogi. Równocześnie unieś jak najwyżej obie pięty. Pozostań tak przez chwilę, następnie odstaw stopy na podłogę.  Stań w rozkroku. Opuść pośladki. Unoś raz prawą, raz lewą piętę. Jeżeli chcesz utrudnić to ćwiczenie,

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 5 marca 2014 (13:05)

    Właściwa postawa jest bardzo ważna. I to nie tylko ze względu na kręgosłup, ale także na wygląd piersi. Dlatego: siedź prosto, nie garb się, ściągaj łopatki i każdego dnia rób kilka prostych ćwiczeń!

    Czytaj więcej Komentarzy:0