Reklama
  • Wtorek, 28 kwietnia 2015 (12:05)

    Gdy chcemy wzmocnić mięśnie grzbietu, kręgosłupa czy poprawić ruchomość stawów, spróbujmy poćwiczyć na piłce rehabilitacyjnej typu orzeszek (np. Antar, ok. 70 zł). Ćwiczenie 1: stańmy tak, aby dolna część nogi leżała na środku piłki. Stopa drugiej nogi powinna być ustawiona równolegle do piłki. Ręce opuśćmy swobodnie wzdłuż ciała. Powoli zginajmy nogę, starając się utrzymać równowagę. Policzmy do pięciu i wróćmy do pozycji wyjściowej. To ćwiczenie wzmacnia mięśnie nóg

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 28 kwietnia 2015 (08:05)

    Wzmacniaj mięśnie rąk – gwarantujemy, że latem z dumą założysz bluzeczkę z krótkim rękawem. Masz jeszcze trochę czasu na to, żeby pozbyć się „pelikanów”, więc zacznij ćwiczenia już dziś. Nie musisz mieć ciężarków, wystarczy... własne ciało!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 20 kwietnia 2015 (12:05)

    Chciałabyś odjąć sobie kilka centymetrów w obwodzie brzucha? Dieta bez ćwiczeń niewiele da. Wzmacniaj mięśnie co drugi dzień intensywnym treningiem, a latem z dumą założysz bikini i pokażesz światu swój „kaloryferek”.  Spleć dłonie na karku, stopy swobodnie oprzyj o podłogę. Zbliżaj do kolan raz prawy, raz lewy łokieć. Staraj się nie naciągać karku.  Stojąc w lekkim rozkroku, złap się pod boki i ugnij lekko kolana. Najpierw zataczaj biodrami jak najszersze okręgi, po czym wypychaj biodra ra

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 15 kwietnia 2015 (12:00)

    Nie jesteś zadowolona z wyglądu swoich ud? Regularne wykonywanie kilku prostych ćwiczeń sprawi, że już po kilku tygodniach staną się one smuklejsze. Zauważysz też, że skóra jest wyraźnie jędrniejsza, a cellulit mniej widoczny.  Przyklęknij i oprzyj dłonie na podłodze. Podnoś do tyłu raz prawą, raz lewą nogę.Pamiętaj: nie unoś stopy ponad linię pleców.  Leżąc na boku, napnij całe ciało. 10 razy unoś i opuszczaj prawą nogę, po czym zmień strony.  Podeprzyj się na przedramieniu, prawą nogę wyp

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 9 kwietnia 2015 (10:05)

    Jędrny i uniesiony biust jest kobiecym atutem, który warto wyeksponować w wydekoltowanych bluzkach i odważniejszych sukienkach. Kilka prostych ćwiczeń sprawi, że twoje piersi będą wyglądać atrakcyjnie mimo upływu czasu.  Stojąc, wyprostuj ramiona. Wyciągnij je przed siebie i wykonuj nożyce na wysokości biustu.  Unieś ręce prostopadle do boków i zegnij je w łokciach. Napnij mięśnie i wykonuj „motylki”: łącz ręce przed sobą i wracaj do pozycji wyjściowej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 3 kwietnia 2015 (14:00)

    Czuję się już zmęczona tą zimą. Brakuje mi sił, jestem ciągle senna. A gdy przychodzę do domu, muszę zrobić drzemkę. Co na to poradzić? Zofia (63 l.)

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 3 kwietnia 2015 (13:00)

    Dość siedzenia na kanapie! Oferta sprzętu do prostych domowych ćwiczeń jest ogromna. Spraw sobie taśmy, beret czy piłkę...

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 kwietnia 2015 (11:00)

    Po całym dniu siedzenia przy biurku w pracy nie możesz swobodnie się pochylić ani wyprostować? Ból pleców nie pozwala ci już normalnie funkcjonować? Najwyższy czas porozciągać plecy i szyję! Takie ćwiczenia może wykonywać każdy, bez względu na wiek i kondycję fizyczną.  Usiądź po turecku, wyprostuj plecy, a dłonie spleć ze sobą na karku. Nie garbiąc się, postaraj się przyciągać brodę do dekoltu, po czym jak najmocniej ją unoś.  Usiądź na piętach, wyciągnij ręce i dotknij podł

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 20 marca 2015 (08:05)

    Jeżeli szukasz szybkiego i skutecznego sposobu wyrzeźbienia dolnych partii ciała, weź pod uwagę proste ćwiczenia ze stepem. Intensywny trening z tym przyrządem i w szybkim tempie pozwala spalić dużo kalorii i idealnie rzeźbi mięśnie nóg.  Stań tak, żeby step był po twojej prawej stronie. Wejdź na przyrząd prawą stopą. Stojąc w ten sposób, unoś lewą nogę.  Stań prawą nogą na stepie. Lewą zostaw na podłodze. Zwróć uwagę, by stopy były w jednej linii. Wykonuj przy- siady. Odwróć się, postaw le

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 17 marca 2015 (11:00)

    Rano wypijaj szklankę niegazowanej wody mineralnej. Wypłukuje z organizmu resztki produktów przemiany materii i sprawia, że już po tygodniowej kuracji brzuch staje się płaski. Codziennie wzmacniaj mięśnie brzucha. Połóż się na podłodze i ugnij kolana. Dłonie spleć na karku. Rób brzuszki, unosząc tułów, a kolana podciągając do brody. Wytrzymaj kwadrans!

    Czytaj więcej Komentarzy:0