Reklama
  • Wtorek, 11 marca 2014 (11:00)

    Oszczędź na siłowni i drogim sprzęcie! Te ćwiczenia są łatwe i skuteczne!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 7 marca 2014 (12:05)

    Porządnie wykonany, piętnastominutowy stretching to gwarancja dobrego samopoczucia i ładnej sylwetki. Raz na jakiś czas postaraj się znaleźć chwilę, żeby ponaciągać całe ciało.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 7 marca 2014 (12:05)

    Gorąca kąpiel pomoże ci zapomnieć o bólu mięśni

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 7 marca 2014 (12:05)

    Nie każda kobieta rodzi się ze zgrabnymi nogami. Można poprawić ich wygląd, ale do tego potrzeba ćwiczeń. Planując treningi, pamiętaj, że ładnie wyrzeźbione łydki są tak samo ważne jak jędrne uda. Właśnie z myślą o dolnej partii nóg powstał poniższy trening.  Złącz nogi. Równocześnie unieś jak najwyżej obie pięty. Pozostań tak przez chwilę, następnie odstaw stopy na podłogę.  Stań w rozkroku. Opuść pośladki. Unoś raz prawą, raz lewą piętę. Jeżeli chcesz utrudnić to ćwiczenie,

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 5 marca 2014 (13:05)

    Właściwa postawa jest bardzo ważna. I to nie tylko ze względu na kręgosłup, ale także na wygląd piersi. Dlatego: siedź prosto, nie garb się, ściągaj łopatki i każdego dnia rób kilka prostych ćwiczeń!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 26 lutego 2014 (08:00)

    Trwa sezon na uprawianie sportów zimowych. Jeżeli jeszcze nie ruszyłaś na ośnieżone stoki i nie ślizgałaś się na lodowisku, najwyższy czas to nadrobić. Zanim jednak rzucisz się w wir zimowego szaleństwa, wzmocnij kolana, żeby ustrzec się jakiejś kontuzji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 18 lutego 2014 (15:45)

    Czy można unieść i ujędrnić biust dzięki ćwiczeniom? To jest możliwe, ale wymaga dużo pracy. By zmusić ciało do wysiłku, weź ciężarki. Na początek najlepsze będą to o wadze nieprzekraczającej pół kilograma. Jeżeli nie masz ich pod ręką, zastąp je butelkami wypełnionymi wodą.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 13 lutego 2014 (11:00)

    Chcesz błyskawicznie poprawić formę przed karnawałem? Sięgnij po skakankę. Ćwiczenia z jej użyciem to bardzo skuteczny trening aerodynamiczny, którego walory doceniają m.in. lekkoatleci. Efekty są podobne jak po bieganiu, aerobiku czy jeździe na rowerze.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 6 lutego 2014 (09:05)

    Piłka body ball to znakomity przyrząd gimnastyczny, gdyż zmusza ciało do balansowania i napinania wszystkich mięśni. Znakomicie sprawdza się zarówno w spokojnych ćwiczeniach rozciągających, relaksacyjnych, jak i w ciężkim treningu siłowym. Cena ok. 40 zł.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 29 stycznia 2014 (12:05)

    Trenerzy w klubach fitnessu nie potrafią obejść się bez takich ćwiczeń. Są skuteczne, a przy tym nieskomplikowane. Dlatego zamiast zastanawiać się, jak zgubić centymetry w obwodzie ud i łydek, poświęć codziennie piętnaście minut na trening. Pierwsze efekty zobaczysz po miesiącu!  Przyklęknij i stabilnie oprzyj dłonie na podłodze. Prostuj w tył raz prawą, a raz lewą nogę.  Połóż się na lewym boku. Tułów wesprzyj na przedramieniu. Unoś prawa nogę. Po wykonaniu serii powtórzeń z

    Czytaj więcej Komentarzy:0