Reklama
  • Piątek, 11 lipca 2014 (14:00)

    Jestem osobą po 65. roku życia. Czy to prawda, że dla osób w moim wieku najlepszą formą ruchu jest trening cardio. Na czym on polega? Beata z Gdańska

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 9 lipca 2014 (15:00)

    Ewa Piasecka mgr farmacji, specjalista ziołolecznictwa Postanowiłaś więcej się ruszać, by zrzucić kilka zbędnych kilogramów? Świetnie! Pamiętaj jednak, że podczas wysiłku tracisz niezbędne minerały. Niedobory musisz uzupełniać, pijąc dużo wody i zdrowych napojów. Zapomnij o napojach izotonicznych, postaw na naturę! Świeże soki równie dobrze pomagają w regeneracji organizmu po wysiłku, a są przy tym dużo zdrowsze. 200 ml soku z jabłek zmiksuj np. z 1/2 szkl. malin i 1/2 ba

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 9 lipca 2014 (09:05)

    Pośladki zbudowane są z tkanki mięśniowej otoczonej warstwą tłuszczu. Odpowiednio dobrane ćwiczenia pozwolą ci wzmocnić mięśnie tej partii ciała oraz spalić nadmiar komórek tłuszczowych, które tworzą cellulit. Przekonaj się, że dzięki odrobinie wysiłku możesz mieć idealną pupę!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 30 czerwca 2014 (12:05)

    Praca nad zgrabnymi udami nie musi ograniczać się jedynie do jazdy na rowerze i wykonywania setek przysiadów. By wyrzeźbić nogi, warto spróbować ćwiczeń z elastyczną taśmą. Tego rodzaju trening wymusza intensywną pracę mięśni, więc możesz być pewna, że już po kilku tygodniach zobaczysz wyraźne efekty.  Trzymając końce gumy, nadepnij jedną stopą na jej środek. Na zmianę uginaj kolano tej nogi i odstawiaj stopę na podłogę. Ćwicz obie nogi.  Zwiąż mocno końce taśmy i umieść ją wokół kostek. Oprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 18 czerwca 2014 (13:10)

    Uklęknij, oprzyj się na przedramionach, szerzej rozstaw kolana. Napnij mięśnie dna miednicy. Policz do pięciu, a następnie rozluźnij. Kiedy się rozluźniasz, nie wypychaj mięśni, tylko delikatnie powróć do pozycji wyjściowej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 18 czerwca 2014 (13:10)

    Nie ćwiczysz na co dzień? Dostosuj rodzaj aktywności fizycznej i jej intensywność do swoich możli wości. Weź pod uwagę swój wiek i choroby.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 17 czerwca 2014 (10:00)

    Latem chętnie odsłaniamy ręce, zakładając koszulki z krótkimi rękawami albo na ramiączkach. Warto już teraz trochę popracować nad barkami, by zyskać pewność, że ramiona w wakacje będą wyglądały naprawdę atrakcyjnie. Do treningów wzmacniających barki przydatne są ciężarki kilogramowe. Ułóż się na plecach. Ręce z ciężarkami złącz nad sobą. Pilnując, by plecy cały czas przylegały do podłogi, przenoś ramiona za głowę. Stań na lekko rozstawionych st

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 5 czerwca 2014 (13:05)

    Został miesiąc do wakacji! Na plaży chcesz zaimponować piękną sylwetką? Już dziś wskocz w strój sportowy i zacznij ćwiczyć, bo Ewa Chodakowska specjalnie dla nas przygotowała supertrening.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 4 czerwca 2014 (10:05)

    Znudziły ci się już klasyczne ćwiczenia „brzuszków” i straciłaś motywację do wzmacniania mięśni brzucha i talii? Oto zestaw treningowy, który sprawi, że zapomnisz o nudzie i monotonii. Pamiętaj tylko o tym, żeby podczas treningu nieustannie spinać mięśnie brzucha.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 4 czerwca 2014 (08:05)

    Nawet gdybyś ćwiczyła codziennie, treningi nie mogą sprawić, że twój biust stanie się większy. Za to możesz być pewna, że dzięki odpowiednio dobranym ćwiczeniom piersi wyraźnie zyskają, ponieważ ujędrnią się i uniosą do góry.

    Czytaj więcej Komentarzy:0