Reklama
  • Wtorek, 19 listopada 2013 (11:00)

    Połóż się na prawym boku, unieś całe ciało, podpierając się na wyprostowanej ręce. Prawa noga wyprostowana, palce obciągnięte, brzuch wciągnięty. Lewa noga skrzyżowana przed prawą, lewa ręka wyprostowana i wyciągnięta nad głową.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 18 listopada 2013 (13:05)

    Nie rozpaczaj, jeżeli natura nie obdarzyła cię długimi, zgrabnymi nogami modelki. Intensywne, codzienne treningi i odpowiednia dieta pozwolą ci w kilka tygodni wysmuklić uda i nadać ładny kształt łydkom. Pamiętaj jednak, że samymi ćwiczeniami nie można bardzo odchudzić nóg. Konieczne jest w tym przypadku również zrzucenie kilku kilogramów!  Złącz stopy i pochyl się w stronę kolan. Przytrzymując się łydek, pozostań chwilę w pozycji, w której będziesz czuła najmocniejsze „ciągni

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 8 listopada 2013 (13:00)

    Ćwiczenia rozciągające często traktujemy jako nudną i zbędną część treningu. Warto jednak polubić spokojny rytm stretchingu, ponieważ on pozwala nam rozciągnąć wszystkie mięśnie, utrzymuje w dobrej kondycji cały kręgosłup i znacznie poprawia samopoczucie.  Rozstaw stopy na szerokość bioder. Wyciągnij ramiona nad głowę, a następnie opuść je w stronę podłogi. Pozostań przez chwilę w pozycji, w której czujesz silne rozciąganie pleców.  Przyklęknij. Połóż klatkę piersiową na udac

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 5 listopada 2013 (10:05)

    Będą smukłe, gdy 2 razy w tygodniu poćwiczysz z ciężarkami (np. 1,5 kg) lub butelkami wody (1,5 l).

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 30 października 2013 (08:05)

    Choć z upływem lat stawy tracą sprawność i często pobolewają, potrzebują ruchu! Najlepsze ćwiczenia są naprawdę proste.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 29 października 2013 (08:05)

     Stań w swobodnym rozkroku, chwyć drążek za plecami i wyprostuj się. Stojąc w tej pozycji, wykonuj skręty talii raz w prawą, a raz w lewą stronę.  Stań swobodnie, weź drążek w podchwycie (dłonie umieszczone od spodu sztangi), następnie powoli unoś wyprostowane ręce.  Chwyć sztangę od góry. Unoś ręce, cały czas trzymając drążek blisko ciała. W podobny sposób opuszczaj je, aż do wyprostu ramion.  Stań w niewielkim rozkroku, z

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 21 października 2013 (13:00)

    Podpowiadamy, jak łatwo i skutecznie wzmocnić mięśnie nóg.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 16 października 2013 (15:01)

    Krągłe pośladki, wyraźnie odcinające się od linii ud, przyciągają męski wzrok bez względu na to, czy włożysz spodnie, czy spódnicę. Na szczęście nie potrzeba wymyślnych ćwiczeń, żeby ujędrnić tę partię ciała. Wystarczy trochę miejsca i mocne napinanie mięśni!  Połóż się na brzuchu. Zegnij lewą nogę i unieś palce lewej stopy. W tej pozycji unoś nogę.  Połóż się na brzuchu. Nogi wyciągnij, a ramiona spleć w taki sposób, by twoje czoło opierało się na dłoniach.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 9 października 2013 (15:07)

    Lubisz podjadać jesienią i zimą? Uważaj zatem na talię! Mniej ruchu i dużo kalorii, których dostarczysz swojemu organizmowi, mogą sprawić, że w ciągu kilku tygodni wokół twojej talii i bioder pojawi się deformująca sylwetkę „oponka”. Sposób, by tego uniknąć – lekkostrawna dieta i duża aktywność fizyczna!  Stań w niewielkim rozkroku, oprzyj dłonie na biodrach. W tej pozycji mocno wypychaj biodra raz na prawą, raz na lewą stronę. Możesz też spróbować drugiej wer

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 4 października 2013 (08:00)

    Z obawy przed zbytnim rozbudowaniem mięśni ramion wiele kobiet rezygnuje z ćwiczeń na te partie ciała. Tymczasem nasza skóra z biegiem lat szybko traci jędrność, wskutek czego przedramiona zaczynają przypominać niezbyt estetyczne „skrzydełka”. Jedyną metodą, by uniknąć takich nieładnych zmian, są regularne treningi.  Stań lewą nogą na jednym końcu taśmy, a w prawą dłoń chwyć jej drugi brzeg. W tej pozycji prostuj i uginaj prawą rękę.  Wyprostuj się i trochę

    Czytaj więcej Komentarzy:0