Reklama
  • Poniedziałek, 13 stycznia 2014 (11:05)

    Nie potrzebujesz wielogodzinnych treningów, aby wyrzeźbić ładnie mięśnie brzucha. Wystarczy, że trzy razy w tygodniu poświęcisz kwadrans na wykonanie czterech prostych ćwiczeń. Efekty zobaczysz tym szybciej, im mocniej będziesz spinać mięśnie podczas powtórzeń.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 24 grudnia 2013 (13:00)

    Wiele aktywnych fizycznie kobiet pomija ćwiczenia na ramiona w obawie, że ich sylwetka stanie się od tego zbyt męska. Czas rozprawić się z tym mitem. Nawet jeśli będziesz trenować z obciążeniem, nie rozbudujesz nadmiernie mięśni ramion, za to poprawisz wygląd rąk.  Weź w dłonie końce taśmy gimnastycznej. Nadepnij stopą na jej środek. Jednocześnie przybliżaj do siebie lewą i prawą rękę, pamiętając, żeby nie pochylać się przy tym.  Usiądź na podłodze. Dłonie

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 19 grudnia 2013 (09:05)

    Ćwiczenia wzmacniające mięśnie biustu nie sprawią, że twoje piersi nagle powiększą się o rozmiar lub dwa. Regularne treningi pozwolą za to uzyskać efekt uniesionego i jędrnego biustu, który będziesz chciała jak najczęściej eksponować w wydekoltowanych bluzkach.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 19 grudnia 2013 (09:05)

    Chcesz uniknąć zakrzepowego zapalenia żył, obrzęków nóg i zawału serca? Ćwicz z dobrymi wibracjami! Aleksander Mikulin, rosyjski konstruktor silników lotniczych, w latach czterdziestych ubiegłego wieku wymyślił wibrogimnastykę. Dlaczego inżynier zainteresował się tworzeniem nowej formy aktywności ruchowej?

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 11 grudnia 2013 (11:05)

    Połóż się na boku. Dolną rękę ugnij, połóż na podłodze. Ugnij nogi pod kątem 90 st. Górną rękę oprzyj na palcach przed sobą. Na wydechu przyciągnij pępek do kręgosłupa, unieś biodra. Wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz 5 razy. Połóż się na boku z nogami wysuniętymi nieco do przodu. Jedną rękę połóż pod głowę. Aby utrzymać równowagę, drugą rękę oprzyj wewnętrzną stroną dłoni przed sobą. Na wydechu przyciągnij pępek do kręgosłupa. Jednocześnie unoś nogi nad podłogę. Wytrzymaj 3–

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 6 grudnia 2013 (14:00)

    Porzuciłaś uprawianie sportu na dłuży okres i planujesz powrót do aktywności? Zanim rzucisz się w wir zajęć na siłowni, poćwicz trochę w domu. Nieskomplikowany trening i jego rytm dostosowany do twoich możliwości sprawią, że powrót do formy stanie się przyjemnością.  Przyklęknij i dłonie oprzyj na podłodze. Na zmianę jak najmocniej unoś plecy i obniżaj brzuch.  Usiądź na podłodze. Nogi wyciągnij przed siebie. Ręce ugnij i unieś do boków. Skręcaj talię w prawą i lewą stronę.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 26 listopada 2013 (08:00)

    Najlepszą porą na ćwiczenia rozciągające jest późny wieczór, poćwiczmy więc tuż przed położeniem się do łóżka na nocny odpoczynek. Rozciąganie o tej właśnie porze pozwala nam zrelaksować się oraz przygotowuje wszystkie mięśnie do lepszej regeneracji w czasie snu.  Usiądź po turecku. Następnie postaw prawą stopę za lewym kolanem i wykonaj skręt talii w prawą stronę. Pozostań w tej pozycji przez chwilę, po czym wykonaj to samo ćwiczenie na drugą stronę ciała.  Połóż się na ple

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 22 listopada 2013 (13:05)

    Regularne ćwiczenia z piłką to idealny sposób, żeby „zgubić” fałdki otaczające talię. Takie treningi nie są dynamiczne, więc się zanadto nie spocisz. Jednak możesz być pewna, że zabawa z body ball sprawi, że twoje mięśnie zostaną zmuszone do intensywnego wysiłku!  Połóż się na plecach, zegnij kolana i weź piłkę w dłonie. Nie uginając łokci, powoli przenoś ramiona za głowę i wracaj nimi w stronę kolan.  Oprzyj się prawym bokiem na piłce i obejmij ją prawą ręk

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 19 listopada 2013 (11:00)

    Połóż się na prawym boku, unieś całe ciało, podpierając się na wyprostowanej ręce. Prawa noga wyprostowana, palce obciągnięte, brzuch wciągnięty. Lewa noga skrzyżowana przed prawą, lewa ręka wyprostowana i wyciągnięta nad głową.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 18 listopada 2013 (13:05)

    Nie rozpaczaj, jeżeli natura nie obdarzyła cię długimi, zgrabnymi nogami modelki. Intensywne, codzienne treningi i odpowiednia dieta pozwolą ci w kilka tygodni wysmuklić uda i nadać ładny kształt łydkom. Pamiętaj jednak, że samymi ćwiczeniami nie można bardzo odchudzić nóg. Konieczne jest w tym przypadku również zrzucenie kilku kilogramów!  Złącz stopy i pochyl się w stronę kolan. Przytrzymując się łydek, pozostań chwilę w pozycji, w której będziesz czuła najmocniejsze „ciągni

    Czytaj więcej Komentarzy:0