Reklama
  • Wtorek, 18 lutego 2014 (15:45)

    Czy można unieść i ujędrnić biust dzięki ćwiczeniom? To jest możliwe, ale wymaga dużo pracy. By zmusić ciało do wysiłku, weź ciężarki. Na początek najlepsze będą to o wadze nieprzekraczającej pół kilograma. Jeżeli nie masz ich pod ręką, zastąp je butelkami wypełnionymi wodą.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 13 lutego 2014 (11:00)

    Chcesz błyskawicznie poprawić formę przed karnawałem? Sięgnij po skakankę. Ćwiczenia z jej użyciem to bardzo skuteczny trening aerodynamiczny, którego walory doceniają m.in. lekkoatleci. Efekty są podobne jak po bieganiu, aerobiku czy jeździe na rowerze.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 6 lutego 2014 (09:05)

    Piłka body ball to znakomity przyrząd gimnastyczny, gdyż zmusza ciało do balansowania i napinania wszystkich mięśni. Znakomicie sprawdza się zarówno w spokojnych ćwiczeniach rozciągających, relaksacyjnych, jak i w ciężkim treningu siłowym. Cena ok. 40 zł.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 29 stycznia 2014 (12:05)

    Trenerzy w klubach fitnessu nie potrafią obejść się bez takich ćwiczeń. Są skuteczne, a przy tym nieskomplikowane. Dlatego zamiast zastanawiać się, jak zgubić centymetry w obwodzie ud i łydek, poświęć codziennie piętnaście minut na trening. Pierwsze efekty zobaczysz po miesiącu!  Przyklęknij i stabilnie oprzyj dłonie na podłodze. Prostuj w tył raz prawą, a raz lewą nogę.  Połóż się na lewym boku. Tułów wesprzyj na przedramieniu. Unoś prawa nogę. Po wykonaniu serii powtórzeń z

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 28 stycznia 2014 (10:00)

    "Płaski i ładnie umięśniony wcale nie wymaga głodówki!" - przekonuje znana modelka Kamila Szczawińska.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 14 stycznia 2014 (11:05)

    Jeśli chcemy zadbać o kondycję, codziennie rano wykonajmy kilka prostych ćwiczeń.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 stycznia 2014 (11:05)

    Nie potrzebujesz wielogodzinnych treningów, aby wyrzeźbić ładnie mięśnie brzucha. Wystarczy, że trzy razy w tygodniu poświęcisz kwadrans na wykonanie czterech prostych ćwiczeń. Efekty zobaczysz tym szybciej, im mocniej będziesz spinać mięśnie podczas powtórzeń.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 24 grudnia 2013 (13:00)

    Wiele aktywnych fizycznie kobiet pomija ćwiczenia na ramiona w obawie, że ich sylwetka stanie się od tego zbyt męska. Czas rozprawić się z tym mitem. Nawet jeśli będziesz trenować z obciążeniem, nie rozbudujesz nadmiernie mięśni ramion, za to poprawisz wygląd rąk.  Weź w dłonie końce taśmy gimnastycznej. Nadepnij stopą na jej środek. Jednocześnie przybliżaj do siebie lewą i prawą rękę, pamiętając, żeby nie pochylać się przy tym.  Usiądź na podłodze. Dłonie

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 19 grudnia 2013 (09:05)

    Ćwiczenia wzmacniające mięśnie biustu nie sprawią, że twoje piersi nagle powiększą się o rozmiar lub dwa. Regularne treningi pozwolą za to uzyskać efekt uniesionego i jędrnego biustu, który będziesz chciała jak najczęściej eksponować w wydekoltowanych bluzkach.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 19 grudnia 2013 (09:05)

    Chcesz uniknąć zakrzepowego zapalenia żył, obrzęków nóg i zawału serca? Ćwicz z dobrymi wibracjami! Aleksander Mikulin, rosyjski konstruktor silników lotniczych, w latach czterdziestych ubiegłego wieku wymyślił wibrogimnastykę. Dlaczego inżynier zainteresował się tworzeniem nowej formy aktywności ruchowej?

    Czytaj więcej Komentarzy:0