Reklama
  • Piątek, 30 stycznia 2015 (15:00)

    Gdy kończy się sezon rowerowy, zaledwie dwanaście procent Polaków pozostaje aktywnych fizycznie – tak wynika z badań TNS OBOP przeprowadzonych w 2011 r. Najczęściej uzasadniamy swoje lenistwo brakiem czasu i zmęczeniem. Nierzadko twierdzimy też, że na aktywność fizyczną nie pozwala nam zły stan zdrowia. Tymczasem ruch to najlepsze lekarstwo na większość dolegliwości, na które się uskarżamy, m.in. na ból pleców i głowy, obniżoną odporność, złe samopoczucie i zmęczenie. E

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 29 stycznia 2015 (13:05)

    Jeśli myślisz, że częste spacery wystarczą, by twoje nogi nabrały idealnych proporcji, to jesteś w błędzie! Owszem, chodzenie wyszczupla. Ale tylko właściwe ćwiczenia mogą pomóc ci w uzyskaniu jędrnych ud, smuklejszych łydek oraz efektu uniesionych pośladków.  Połóż się na lewym boku. Głowę oprzyj na lewej dłoni, a prawą rękę swobodnie ułóż przed sobą. Unoś i opuszczaj lewą nogę.  Usiądź. Prawą stopę oprzyj na podłodze, rękami obejmij kolano. Wyprostowaną lewą nogę unoś przed sobą, ale nie wy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 stycznia 2015 (08:00)

    Zazwyczaj o kręgosłupie zaczynamy myśleć dopiero wtedy, gdy mamy kłopot z wyprostowaniem się lub już dokucza nam ból pleców. Tymczasem dzięki łatwym ćwiczeniom można uniknąć takich dolegliwości i znacznie ograniczyć te, które już dają się nam we znaki.  Siedząc, prawą nogę wyprostuj przed siebie, a lewą zegnij i zostaw za plecami. Opuść klatkę piersiową w stronę prawego kolana. Możesz przytrzymać się stopy.  Uklęknij i opuść pośladki, aby stykały się ze stopami. Ręce wyciągni

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 16 stycznia 2015 (15:05)

    Wiele kobiet chętnie eksponuje piersi w wydekoltowanych bluzkach. Jeżeli przed dołączeniem do ich grona powstrzymuje cię myśl, że twój biust nie jest wystarczająco jędrny i uniesiony, zacznij ćwiczyć! Przekonasz się, że nawet bez ingerencji chirurga można wyglądać sexy!  Połóż się na brzuchu i wyciągnij nogi. Dłonie spleć z tyłu pleców. Na zmianę unoś i opuszczaj klatkę piersiową  Jeżeli nie masz siły wykonywać tradycyjne pompki, spróbuj ich „wersji damskiej”, czyli na ugię

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 14 stycznia 2015 (12:00)

    Pamiętasz, jak będąc dzieckiem, bawiłaś się obręczą hula hop? Jeżeli chcesz zgubić kilka kilogramów, najwyższy czas wrócić do tamtej zabawy. Kręcąc obręczą przez pół godziny, możesz spalić nawet czterysta kalorii. A na dodatek bez obciążania stawów wyrzeźbisz talię i pośladki!  Stań swobodnie. Obręcz umieść na wysokości talii i przez pięć minut wykonaj nim jak najwięcej okrążeń.  Uklęknij. Obręcz trzymaj nad głową w wyprostowanych rękach. W tej pozycji powoli pochylaj ciało n

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 9 stycznia 2015 (08:05)

    Trening z ciężarkami to najszybszy sposób, by wyrzeźbić idealną figurę. Podnoszenie obciążenia w czasie ćwiczeń zmusza mięśnie do dodatkowego wysiłku, przez co zwiększa się spalanie tłuszczu. Trenując z ciężarkami, nadajesz ciału wysportowaną sylwetkę!  Pozostając w pozycji leżącej, wypychaj jak najwyżej biodra, po czym wracaj nimi na podłogę. Ramiona możesz trzymać nad sobą – to utrudni ćwiczenie.  Usiądź na podłodze. Wyprostuj się, unieś na boki ramiona ugięte w łokciach. Następnie powoli

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 23 grudnia 2014 (14:00)

    Taśma jest znakomitym przyrządem do ćwiczeń. Wykorzystując ją do treningu, zmuszasz mięśnie do dodatkowej pracy, wskutek czego już po kilku tygodniach codziennego wysiłku możesz spodziewać się spektakularnych efektów. Poniżej propozycje ćwiczeń wyszczuplających uda.  Usiądź na podłodze, załóż taśmę pod stopy, odchyl się do tyłu i unieś nogi. W tej pozycji na zmianę uginaj i prostuj kolana.  Leżąc na plecach, przytrzymaj końce taśmy, a jej środek zaczep o lewą stopę. Równocze

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 16 grudnia 2014 (10:00)

    Większość kobiet marzy o tym, by ich sylwetka przypominała klepsydrę. Taki efekt gwarantują wyraźnie zarysowane mięśnie talii i brzucha. By go uzyskać, należy precyzyjnie wykonywać ćwiczenia, ale także przejść na dietę lekkostrawną i niezbyt tłustą. Jeśli połączysz ze sobą te dwa elementy, możesz być pewna, że efekt będzie więcej niż zadowalający.  Pozostając w leżeniu, trenuj skośne mięśnie brzucha, naprzemiennie łącząc prawy łokieć i lewe kolano oraz lewy łokieć i prawe kolano.  Ułóż się na

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 12 grudnia 2014 (10:00)

    Dbając o figurę, znajdź chwilę na wzmacnianie ramion. Wysportowana sylwetka wymaga nie tylko wyszczuplania brzucha i nóg, ale też regularnych treningów na barki i bicepsy. Silne ramiona nie odbiorą ci kobiecości, tylko sprawią, że figura nabierze odpowiednich proporcji!  Wyprostuj się, ramiona opuść wzdłuż tułowia. Unoś raz prawą, raz lewą rękę na wysokość klatki piersiowej i powoli opuszczaj. Nie garb się przy tym!  Weź w dłonie hantle. Wyciągnij ramiona nad głowę. Równocześnie opuszczaj na

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 11 grudnia 2014 (14:10)

    Bez drogich sprzętów i długich dojazdów na siłownię: w domu też możesz efektywnie trenować!

    Czytaj więcej Komentarzy:0