Reklama
  • Czwartek, 5 czerwca 2014 (13:05)

    Został miesiąc do wakacji! Na plaży chcesz zaimponować piękną sylwetką? Już dziś wskocz w strój sportowy i zacznij ćwiczyć, bo Ewa Chodakowska specjalnie dla nas przygotowała supertrening.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 4 czerwca 2014 (10:05)

    Znudziły ci się już klasyczne ćwiczenia „brzuszków” i straciłaś motywację do wzmacniania mięśni brzucha i talii? Oto zestaw treningowy, który sprawi, że zapomnisz o nudzie i monotonii. Pamiętaj tylko o tym, żeby podczas treningu nieustannie spinać mięśnie brzucha.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 4 czerwca 2014 (08:05)

    Nawet gdybyś ćwiczyła codziennie, treningi nie mogą sprawić, że twój biust stanie się większy. Za to możesz być pewna, że dzięki odpowiednio dobranym ćwiczeniom piersi wyraźnie zyskają, ponieważ ujędrnią się i uniosą do góry.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 maja 2014 (11:00)

    Bóle pleców to dolegliwość, na którą często skarżą się bywalcy gabinetów kinezyterapii. Dla nich ćwiczenia kręgosłupa są jedyną szansą, by normalnie funkcjonować. Ale tę formę gimnastyki powinni stosować również ci, którzy chcą uniknąć kłopotów z kręgosłupem w przyszłości.  Połóż się na brzuchu. Dłonie oprzyj tuż przy ciele, na wysokości ramion. Powoli unieś tułów, nie odrywając bioder od podłogi. Aby pogłębić rozciągnięcie pleców, unieś brodę do góry.  Usiądź na podłodze. Wyprostuj się. Prze

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 22 maja 2014 (10:01)

    Dobrą porą na gimnastykę może być druga część dnia. Wtedy mięśnie i stawy są rozgrzane całodzienną krzątaniną. Ale nie czekaj z ćwiczeniami do nocy (bo wtedy trudno ci będzie zasnąć). Oto zestaw średniozaawansowany.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 21 maja 2014 (10:00)

    Spacery, bieganie, jazda na rowerze czy prace w ogródku to najlepsza metoda zachowania sprawności fizycznej i umysłowej do późnych lat. Na czym polega przewaga zajęć „terenowych” nad ćwiczeniami w domu lub na siłowni? Świeże powietrze bogate w tlen odmładza. Zaś zmienne warunki atmosferyczne ćwiczą naczynia krwionośne, które kurczą się i rozszerzają, dostosowując szybkość krążenia krwi do minimalnych nawet różnic temperatur powietrza.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 19 maja 2014 (15:00)

    Piłka to idealna towarzyszka podczas sportowego treningu. Można ją podrzucać, kopać, odbijać i łapać. Znakomicie sprawdza się we wszelkich grach zespołowych. Ale nade wszystko warto wykorzystać ją do aerobowych ćwiczeń wzmacniających całe ciało.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 19 maja 2014 (13:00)

    Nawet jeżeli pracujesz, siedząc przy biurku, nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś miała ładnie zaokrąglone, uniesione pośladki. Wystarczy odrobina codziennego wysiłku, by jeszcze przed wakacjami zobaczyć pierwsze rezultaty ćwiczeń. Pamiętaj, że dla lepszych efektów konieczne jest również przejście na dietę!  Połóż się na brzuchu. Głowę ułóż na ramionach. Złącz nogi. Nie poruszając resztą ciała, postaraj się unieść je nad podłogę.  Stań na środku pokoju. Pięści trzymaj przy twarzy, tak jakbyś t

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 14 maja 2014 (08:05)

    Jeżeli chcesz poprawić wygląd mięśni ramion oraz sprawić, żeby skóra tej partii ciała była bardziej jędrna, proponujemy ci kilka nieskomplikowanych ćwiczeń z taśmą. Opór stawiany przez gumę powoduje, że trening jest bardziej intensywny oraz szybciej przynosi upragnione rezultaty.  Stań tak, żeby jedna stopa przytrzymywała koniec gumy. Drugi jej brzeg trzymaj w dłoni i ciągnij w górę wyprostowaną rękę.  Taśmę chwyć nad głową w taki sposób, by jej środek znajdował się między t

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 12 maja 2014 (08:00)

    Przy biurku: Usiądź prosto. Wykonaj 10-15 krążeń ramionami, zataczając obszerne koła. Następnie złącz ręce w odległości ok. 5 cm od klatki piersiowej w geście jak do modlitwy. Dłonie powinny stykać się jedynie dolną częścią, tuż nad nadgarstkami, a palce odchylać na zewnątrz. Naciskaj jak najmocniej około minuty. Powtórz ćwiczenie 2-3 razy w ciągu dnia. Pompki: są prostą i bardzo skuteczną formą treningu mięśni podtrzymujących biust. Codzienna dawka to minimum 20-30 powtórz

    Czytaj więcej Komentarzy:0