Reklama
  • Wtorek, 5 listopada 2013 (10:05)

    Będą smukłe, gdy 2 razy w tygodniu poćwiczysz z ciężarkami (np. 1,5 kg) lub butelkami wody (1,5 l).

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 30 października 2013 (08:05)

    Choć z upływem lat stawy tracą sprawność i często pobolewają, potrzebują ruchu! Najlepsze ćwiczenia są naprawdę proste.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 29 października 2013 (08:05)

     Stań w swobodnym rozkroku, chwyć drążek za plecami i wyprostuj się. Stojąc w tej pozycji, wykonuj skręty talii raz w prawą, a raz w lewą stronę.  Stań swobodnie, weź drążek w podchwycie (dłonie umieszczone od spodu sztangi), następnie powoli unoś wyprostowane ręce.  Chwyć sztangę od góry. Unoś ręce, cały czas trzymając drążek blisko ciała. W podobny sposób opuszczaj je, aż do wyprostu ramion.  Stań w niewielkim rozkroku, z

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 21 października 2013 (13:00)

    Podpowiadamy, jak łatwo i skutecznie wzmocnić mięśnie nóg.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 16 października 2013 (15:01)

    Krągłe pośladki, wyraźnie odcinające się od linii ud, przyciągają męski wzrok bez względu na to, czy włożysz spodnie, czy spódnicę. Na szczęście nie potrzeba wymyślnych ćwiczeń, żeby ujędrnić tę partię ciała. Wystarczy trochę miejsca i mocne napinanie mięśni!  Połóż się na brzuchu. Zegnij lewą nogę i unieś palce lewej stopy. W tej pozycji unoś nogę.  Połóż się na brzuchu. Nogi wyciągnij, a ramiona spleć w taki sposób, by twoje czoło opierało się na dłoniach.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 9 października 2013 (15:07)

    Lubisz podjadać jesienią i zimą? Uważaj zatem na talię! Mniej ruchu i dużo kalorii, których dostarczysz swojemu organizmowi, mogą sprawić, że w ciągu kilku tygodni wokół twojej talii i bioder pojawi się deformująca sylwetkę „oponka”. Sposób, by tego uniknąć – lekkostrawna dieta i duża aktywność fizyczna!  Stań w niewielkim rozkroku, oprzyj dłonie na biodrach. W tej pozycji mocno wypychaj biodra raz na prawą, raz na lewą stronę. Możesz też spróbować drugiej wer

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 4 października 2013 (08:00)

    Z obawy przed zbytnim rozbudowaniem mięśni ramion wiele kobiet rezygnuje z ćwiczeń na te partie ciała. Tymczasem nasza skóra z biegiem lat szybko traci jędrność, wskutek czego przedramiona zaczynają przypominać niezbyt estetyczne „skrzydełka”. Jedyną metodą, by uniknąć takich nieładnych zmian, są regularne treningi.  Stań lewą nogą na jednym końcu taśmy, a w prawą dłoń chwyć jej drugi brzeg. W tej pozycji prostuj i uginaj prawą rękę.  Wyprostuj się i trochę

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 26 września 2013 (13:05)

    Ból pleców może mieć różne przyczyny. Najczęściej skarżymy się na lumbago (czyli zespół kręgosłupa lędźwiowego), rwę kulszową i korzonki. Każda z tych dolegliwości wymaga odpowiedniej farmakoterapii, a ponadtro dobrze dobranych ćwiczeń ruchowych. Oto propozycja treningu na piłce, który może wykonać każdy, bez względu na sprawność ruchową.  Przyklęknij. Przed sobą trzymaj dużą piłkę. Nie wypuszczając jej z dłoni, przenoś pośladki raz na prawą, a raz na lewą stronę stóp.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 17 września 2013 (08:05)

    Nie ma znaczenia, czy nosisz krótkie spódniczki, czy nie wyobrażasz sobie dnia bez założenia spodni. W każdym stroju można bowiem wyeksponować zgrabne uda. Jeżeli twoje nie są jeszcze idealne, najwyższy czas, by to zmienić! Ale by ujędrnić tę partię ciała i odjąć kilka centymetrów w jej obwodzie, trzeba się, niestety, dobrze zmęczyć. Na szczęście same treningi nie są zbyt skomplikowane i nie wymagają poświęcania wielu godzin.  Stań w wykroku. Ręce oprzyj na biodrach. Uginaj n

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 16 września 2013 (10:06)

    Rozpoczynając przygodę ze sportem musimy być świadomi niebezpieczeństwa nabawienia się kontuzji – ostrzega ortopeda dr Przemysław Kołakowski (ENEL-MED) i podaje kilka zasad profilaktyki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0