Reklama
  • Czwartek, 5 września 2013 (08:05)

    Proste ćwiczenia odprężające ułatwiają zaśnięcie. Polegają na napinaniu (przez 5 sek.) i rozluźnianiu (10 sek.) mięśni w miejscach, gdzie gromadzą się napięcia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 września 2013 (12:05)

    Treningi z gumami elastycznymi od lat były wykorzystywane w rehabilitacji. Ze względu na ich znakomite rezultaty w walce o dobrą sylwetkę niedawno zaczęto je także oferować klientkom klubów fitnessu. Jeżeli do tej pory nie próbowałaś ćwiczeń z użyciem takich rozciągliwych taśm, koniecznie wypróbuj je jeszcze dzisiaj. Przekonaj się, jak mocno napinają się mięśnie za każdym razem, gdy próbujesz naciągnąć taśmę.  Prawą stopą nadepnij na jeden koniec taśmy, a drugi weź w prawą d

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 sierpnia 2013 (08:05)

    Huśtawka. Siedząc, unieś ugięte w kolanach nogi na wysokość ok. 15-20 cm. Brzuch wciągnięty, plecy pod kątem 30-45 stopni, podeprzyj się z tyłu rękami, wyprostuj nogi i przyciągnij je do klatki piersiowej, nadal unosząc nad ziemią. Gdy wracasz do pozycji wyjściowej, skieruj kolana na zewnątrz, w stronę ramion, i dopiero wtedy wyprostuj nogi maksymalnie, napinając mięśnie ud. Zrób 30-50 powtórzeń. Nożyce. W pozycji siedzącej wyprostuj nogi i stopy (jak u baletnicy), napni

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 sierpnia 2013 (12:05)

    Jeżeli sądzisz, że jogę ćwiczy się bez żadnego wysiłku, to się mylisz. Wytrzymanie dłuższej chwili w przedstawionych pozycjach wymaga bowiem znacznej siły. Przy czym takie treningi nie tylko wzmacniają mięśnie, ale uczą panowania nad oddechem i pozwalają oczyścić umysł z wszelkich dręczących nas problemów.  Usiądź po turecku. Wyprostuj się. Przedramiona połóż na kolanach i złącz kciuki z palcami wskazującymi. Oddychaj głęboko.  Przyklęknij. Stabilnie oprzyj przed sobą dłonie

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 19 sierpnia 2013 (09:05)

    Jeżeli masz stresującą pracę, po całym dniu czujesz się zmęczona i bolą cię mięśnie, koniecznie powinnaś wypróbować ćwiczenia rozciągające. Warto, bo poprawią ci nastrój i usuną fizyczne dolegliwości. Aby je wykonywać, nie potrzebujesz specjalistycznych przyrządów. Wystarczy do tego... ręcznik kąpielowy!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 14 sierpnia 2013 (13:05)

    Nawet gdy na dworze panują upały, nigdy nie pomijaj rozgrzewki przed rozpoczęciem treningu. Wystarczą zaledwie trzy, cztery minuty niezbyt intensywnych ćwiczeń, by zabezpieczyć się przed ewentualnymi kontuzjami stawów oraz przygotować wszystkie mięśnie do wzmożonego wysiłku.  Rozstaw nogi. Ręce wyciągnij wzdłuż ciała. Jak najmocniej przechylaj głowę raz do prawego, raz do lewego boku. Spróbuj spojrzeć za prawe i lewe ramię.  Przez minutę maszeruj, unosząc kolana do wysokośc

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 13 sierpnia 2013 (10:00)

    Zauważyłaś, że skóra twoich piersi zaczyna tracić sprężystość, a biust nie jest już tak uniesiony jak dawniej? To najwyższa pora, by zacząć działać!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 1 sierpnia 2013 (14:05)

    Nawet jeżeli zaplanowałaś spędzenie całych wakacji na słodkim nicnierobieniu, warto znaleźć chociaż kwadrans dziennie na porozciąganie się. Te ćwiczenia nie wymagają wiele miejsca, możesz je wykonywać wszędzie tam, gdzie zagnały cię wakacyjne wojaże: na tarasie, w pokoju, na plaży, molo czy choćby przed namiotem!  Oprzyj lewą stopę o prawe kolano. Gdy już będziesz mogła utrzymać równowagę, unieś splecione dłonie nad głowę. W tej pozycji wytrzy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 29 lipca 2013 (10:00)

    Kiedy, jak nie latem, zadbać o kondycję? Spacerować, jeździć na rowerze czy grać z dziećmi w badmintona? Ale zanim zaczniemy się intensywniej ruszać, pamiętajmy o rozgrzewce.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 29 lipca 2013 (10:00)

    Kardiolodzy zalecają, by ćwiczyć co najmniej 3 razy tygodniowo po 30 minut. Najlepiej przy tętnie maksimum 130 uderzeń na minutę. Jeśli nie jesteś w stanie się zmusić, kup psa. Codzienny spacer masz zapewniony.

    Czytaj więcej Komentarzy:0