Reklama
  • Środa, 14 sierpnia 2013 (13:05)

    Nawet gdy na dworze panują upały, nigdy nie pomijaj rozgrzewki przed rozpoczęciem treningu. Wystarczą zaledwie trzy, cztery minuty niezbyt intensywnych ćwiczeń, by zabezpieczyć się przed ewentualnymi kontuzjami stawów oraz przygotować wszystkie mięśnie do wzmożonego wysiłku.  Rozstaw nogi. Ręce wyciągnij wzdłuż ciała. Jak najmocniej przechylaj głowę raz do prawego, raz do lewego boku. Spróbuj spojrzeć za prawe i lewe ramię.  Przez minutę maszeruj, unosząc kolana do wysokośc

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 13 sierpnia 2013 (10:00)

    Zauważyłaś, że skóra twoich piersi zaczyna tracić sprężystość, a biust nie jest już tak uniesiony jak dawniej? To najwyższa pora, by zacząć działać!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 1 sierpnia 2013 (14:05)

    Nawet jeżeli zaplanowałaś spędzenie całych wakacji na słodkim nicnierobieniu, warto znaleźć chociaż kwadrans dziennie na porozciąganie się. Te ćwiczenia nie wymagają wiele miejsca, możesz je wykonywać wszędzie tam, gdzie zagnały cię wakacyjne wojaże: na tarasie, w pokoju, na plaży, molo czy choćby przed namiotem!  Oprzyj lewą stopę o prawe kolano. Gdy już będziesz mogła utrzymać równowagę, unieś splecione dłonie nad głowę. W tej pozycji wytrzy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 29 lipca 2013 (10:00)

    Kiedy, jak nie latem, zadbać o kondycję? Spacerować, jeździć na rowerze czy grać z dziećmi w badmintona? Ale zanim zaczniemy się intensywniej ruszać, pamiętajmy o rozgrzewce.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 29 lipca 2013 (10:00)

    Kardiolodzy zalecają, by ćwiczyć co najmniej 3 razy tygodniowo po 30 minut. Najlepiej przy tętnie maksimum 130 uderzeń na minutę. Jeśli nie jesteś w stanie się zmusić, kup psa. Codzienny spacer masz zapewniony.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 24 lipca 2013 (14:00)

    Nie martw się, jeżeli nie masz idealnej figury o linii klepsydry. Ten mankament sylwetki możesz poprawić już dzięki odrobinie codziennego wysiłku fizycznego. Raz dziennie wykonuj cztery nieskomplikowane ćwiczenia, a w krótkim czasie przekonasz się, że twoja talia stanie się bardziej bliska ideału. Do sprawdzania rezultatów najlepszy będzie centymetr krawiecki.  Usiądź na podłodze, następnie złącz nogi i lekko zegnij je w kolanach. Wykonuj mocne skręty talii, przenosząc obydwie

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 23 lipca 2013 (10:01)

    Jeśli chcemy poprawić kondycję i wzmocnić mięśnie, proponujemy kilka prostych ćwiczeń, które opracował dr Piotr Kocur, fizjoterapeuta z Poznania.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 23 lipca 2013 (09:46)

    Zbędny tłuszczyk psuje ci radość z wakacji? Nasze rady pomogą ci się go szybciej pozbyć.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 22 lipca 2013 (08:00)

    Jeżeli pragniesz ładnie wyrzeźbić mięśnie całego ciała, koniecznie powinnaś spróbować ćwiczeń z ciężarkami. Nawet nieduże obciążenie zmusi twoje ciało do dodatkowej pracy i w ten sposób treningi staną się jeszcze skuteczniejsze. Nigdy wcześniej nie ćwiczyłaś z hantlami? Zacznij od półkilogramowych ciężarków i z tygodnia na tydzień stopniowo zwiększaj ich wagę!  Stań w szerokim rozkroku. Ramiona wyciągnij do boków i pochyl się do przodu. W tej pozycji wykonuj mocne skręty talią.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 19 lipca 2013 (13:05)

    Jeżeli plecy bolą cię często lub czujesz, że zaczynasz się garbić, najwyższa już pora, by zadbać o kręgosłup. Pamiętaj, że proste plecy to nie tylko gwarancja ładnej sylwetki, ale również warunek dobrego samopoczucia nawet po długim dniu pełnym zadań do wykonania. Jeżeli nie masz pomysłu na to, jak można ćwiczyć tę partię ciała, polecamy ci wypróbować poniższe ćwiczenia z taśmą.  Ustaw stopę na taśmie. Trzymając jej końce, próbuj jak najmocniej przyciągać ją do siebie.

    Czytaj więcej Komentarzy:0