Reklama
  • Środa, 7 października 2015 (15:05)

    Prawidłowo wykonany trening to bezwzględnie taki, który kończy się chwilą rozciągania. Poniżej przedstawiamy kilka pomysłów, jakie ćwiczenia można wówczas wykonywać, żeby Twoje mięśnie łatwo regenerowały się i rozwijały, uwidaczniając się pod skórą.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 25 września 2015 (13:00)

    Masz pod ręką piłkę? Świetnie! Wykonasz z nią serię ćwiczeń na rzeźbę mięśni całego ciała. Trening nie jest zbyt skomplikowany i łatwo zrobisz go w domu. Dzięki piłce twoje mięśnie pracują intensywniej, więc efekty zobaczysz szybciej!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 18 września 2015 (08:00)

    Chcesz poprawić wygląd górnej partii tułowia, postaw na trening z obciążeniem. Wystarczy wykonywać ćwiczenia z kilogramowymi hantlami, by zwiększyć intensywność pracy mięśni i znacząco skrócić czas dzielący cię od upragnionego rezultatu! Stań prosto z rękami wzdłuż tułowia. Powoli uginaj je, kierując łokcie na boki i znów prostuj. Powtórz 20 razy. Stań wyprostowana, złap ciężarki nad głową. Równocześnie uginaj oba łokcie i wracaj do pozycji wy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 7 września 2015 (08:00)

    Czy wiesz, że bez właściwego wzmacniania linia pośladków z czasem traci wyraziste odcięcie od linii ud? By zachować właściwe proporcje swoich kobiecych krągłości, poświęć każdego dnia kilka minut na wykonanie paru prostych ćwiczeń. Połóż się na plecach i zrób świecę. Spinając mięśnie brzucha, staraj się odrywać biodra od podłogi. Wytrzymaj jak najdłużej. Rozstaw stopy na szerokość bioder, ramiona opuść swobodnie wzdłuż ciała. Równocześnie wykonuj przysiady i wymachy rękami w p

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 3 września 2015 (11:05)

    1. Połóż się na plecach. Ramiona wzdłuż tułowia, nogi zgięte w kolanach, stopy rozstawione na szerokość bioder. Wyprostuj prawą nogę w kolanie, kładąc ją płasko na podłożu. Wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz lewą nogą. Wykonaj kilka powtórzeń. 2. Stań w rozkroku, ramiona wprzód. Przejdź do półprzysiadu, mając prosty kręgosłup. Wytrzymaj kilka sekund. Wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz kilka razy. 3. Połóż się na prawym boku z wyprostowanymi nogami. Prawe ramię proste, gło

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 24 sierpnia 2015 (08:00)

    Myślisz, że to tylko zabawka? Zwykła dziecięca gumowa piłka może stać się użytecznym przyrządem treningowym. Ściskając ją w trakcie ćwiczenia, zmusisz mięśnie do dodatkowej pracy i... szybciej zobaczysz rezultaty!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 11 sierpnia 2015 (14:05)

    Wyraźnie zaznaczone wcięcie w pasie to marzenie każdej kobiety. Nie musisz być superszczupła – jeśli masz figurę klepsydry, to już masz zadatki na seksbombę! I kolejna dobra wiadomość: taka talia to kwestia treningu (i może trochę diety...). Jeżeli masz silne mięśnie brzucha, spróbuj ćwiczenia dla zaawansowanych. Usiądź płasko, podtrzymując dłońmi głowę, lekko odchyl tułów. W tej pozycji wykonuj skręty talii. Ustaw się lewym bokiem do linii podłogi, unieś ciało na lewym ramieniu. Przyciągaj d

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 7 sierpnia 2015 (11:05)

    Bez względu na to, czy mocno dajesz sobie w kość na siłowni, czy też wolisz spokojne wycieczki rowerowe, pamiętaj, aby po wysiłku fizycznym wykonać zestaw ćwiczeń rozciągających. Dzięki temu unikniesz zakwasów i przykurczu mięśni. Lewą rękę unieś za kark i ugnij w łokciu. Prawą ręką dociągnij lewe ramię, wytrzymaj 10 sekund, zmień strony. Usiądź z rozstawionymi szeroko nogami. Wyciągnij nad głowę lewe ramię, zrób 10 skłonów do prawego boku. Zmień strony. Stań w szerokim rozkrok

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 3 sierpnia 2015 (11:05)

    Według tradycyjnej medycyny chińskiej choroby to efekt nieprawidłowego przepływu energii w organizmie. Przyczyną może być życie w biegu i w ciągłym stresie. Warto zatrzymać się i poświęcić choćby kilka minut dziennie na trening qigong. Badania dowodzą, że to naprawdę działa!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 30 lipca 2015 (10:00)

    Każda kobieta pragnie mieć zgrabne nogi, które z dumą zaprezentuje w szortach i krótkich sukienkach. Jeżeli ta partia ciała w twoim odczuciu pozostawia jeszcze nieco do życzenia, wypróbuj nowy zestaw ćwiczeń wysmuklających i podkreślających mięśnie. Stań w przysiadzie, pilnuj, by linia kolan nie wychodziła poza linię stóp. Jedną nogę wyprostuj przed sobą, wytrzymaj jak najdłużej. Zmień nogi. Usiądź na podłodze. Wyprostuj nogi, obciągnij palce stóp, dłonie oprzyj za pośladkami. Rób nożyce w pi

    Czytaj więcej Komentarzy:0