Reklama
  • Czwartek, 11 lutego (11:05)

    Chcesz wzmocnić brzuch? Spróbuj treningów z dużą piłką. Już samo siedzenie na niej to dobre ćwiczenie: balansując tułowiem, uruchamiasz najgłębiej położone partie mięśni. Z piłką trening staje się efektywniejszy.  Leżąc na plecach, umieść piłkę między kostkami. Nie zginając kolan, na zmianę podnoś i opuszczaj biodra.  Połóż się na podłodze, oprzyj stopy na piłce i wyprostuj nogi, ustawiając ciało w prostej linii. Utrzymuj się w takiej pozycji przez chwilę.  Leżąc plecami n

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 11 lutego (11:05)

    Zanim zaczniesz kręcić kółka na lodowisku czy szusować na stoku narciarskim, rozruszaj zastałe mięśnie i stawy. Dzięki temu unikniesz kontuzji!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 3 lutego (13:06)

    Zalecenia trenerów fitnessu na 2016 rok? Dużo ruchu, potu i… radości. Prezentujemy trzy nowe programy ćwiczeń, które spełniają te warunki. Dlaczego to takie ważne? Bo okazało się, że znacznie łatwiej jest pracować nad kondycją i figurą, gdy na zajęciach dobrze się bawimy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 28 stycznia (11:05)

    Długie godziny siedzącej pracy robią niestety swoje: pośladki się przypłaszczają i zaczynają tracić jędrność. Żeby odwrócić ten proces, trzeba ćwiczyć! Warto codziennie znaleźć kilkanaście minut na prosty trening, który podniesie pupę i podkreśli jej krągłość.  Stań prosto, dłonie oprzyj na biodrach. Unoś do tyłu raz prawą, raz lewą nogę tak, aby czuć napięcie pośladka przy każdym powtórzeniu.  Połóż się na brzuchu, wyprostuj i złącz nogi. Unoś je razem tuż nad podłogę i pow

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 25 stycznia (13:05)

    Nie lekceważ stretchingu. Każdego dnia wykonuj kilka zaprezentowanych poniżej prostych ćwiczeń – uelastycznisz ciało, zwiększysz zakres ruchomości stawów, wzmocnisz ścięgna, dotlenisz mięśnie. I raźniej będziesz wstawać rano z łóżka!  Stań swobodnie. Zrób wykrok jedną stopą i zadrzyj jej palce do góry. By mocniej poczuć rozciąganie, dociągnij mocniej stopę dłonią.  Skrzyżuj stopy i wykonaj skłon przed siebie. Nie martw się, jeżeli nie możesz dotknąć podłogi. Z czasem ci się u

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 21 stycznia (13:05)

    Chcesz przeczekać pod kocem do wiosny? To nie służy ani zdrowiu, ani figurze. Sport na świeżym powietrzu wzmacnia odporność i daje mnóstwo frajdy!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 20 stycznia (14:05)

    Ćwiczenia pozwolą ci ujędrnić skórę biustu i unieść piersi. Jeżeli chcesz, żeby trening był intensywny, wykorzystaj do niego ciężarki. Na początek nie większe niż pół kilograma. Jeśli poczujesz, że nie jest to dla ciebie wyzwanie, dodaj sobie obciążenie.  Wyprostuj się. Złącz przed sobą ręce na wysokości piersi. Naciskaj na siebie dłońmi w taki sposób, by poczuć napięcie mięśni pod biustem.  Stań na lekko rozstawionych nogach. Wyciągnij wyprostowane ramiona. Krzyżuj je przed

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Niedziela, 10 stycznia (12:55)

    Jeśli należysz do osób, które zimą wyhodowały sobie oponkę na brzuchu i teraz z niepokojem patrzysz w stronę szafy, gdzie przechowujesz letni zestaw ubrań – nie wpadaj w panikę. Jeszcze nie jest za późno, aby wrócić do formy. Istotne jest jednak, aby zaangażować wszelkie dostępne środki, w tym aplikacje na urządzenia mobilne.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 8 stycznia (15:05)

    Jako dziecko kręciłaś na podwórku hula hop? Jeśli tęsknisz za tymi czasami, to pewnie ucieszy cię wiadomość, że dorosłej kobiecie ten sprzęt przyniesie mnóstwo pożytku. Dzięki niemu możesz zyskać zgrabną sylwetkę... I bawić się jak dziecko!  Siedząc z nogami złączonymi i wyprostowanymi przed sobą, rób głębokie skręty tułowia, przenosząc hula hop raz na prawy, raz na lewy bok.  Usiądź, umieszczając jedną stopę w kole i złap je dłońmi z drugiej strony. Kołysz się w przód i w tył całym ciałem, n

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 8 stycznia (09:05)

    Zgrabne nogi są zaletą kobiecej sylwetki. Miłośniczki butów na obcasach mogą optycznie wysmuklić łydki, ale warto spróbować wyszczuplić nogi również ćwiczeniami. Dzięki właściwemu treningowi sprawisz, że twoje nogi zawsze będą wyglądać świetnie.  Stań na swobodnie rozstawionych nogach. Ręce wyciągnij przed siebie. W tej pozycji wykonuj przysiady. Aby uniknąć kontuzji, opuszczaj pośladki do linii kolan.  Zrób wypad do przodu, dłonie oprzyj na biodrach. Przy takim ustawieniu n

    Czytaj więcej Komentarzy:0