Reklama
  • Środa, 20 kwietnia 2016 (08:05)

    Nawet jeśli nigdy nie uprawiałaś sportu.Wiek nie gra roli. Fizjoterapeutka podpowiada, jak bezpiecznie rozpocząć przygodę ze sportem.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 19 kwietnia 2016 (10:05)

    Chorując na osteoporozę dbaj o to, by utrzymać pełny zakres ruchów. Cały czas pracuj także nad siłą swoich mięśni. Staraj się za wszelką cenę zapobiegać upadkom. I pamiętaj – unikaj obciążania kręgosłupa. Stale zwiększaj dawkę codziennej aktywności ruchowej, która stymuluje układ kostny. Leżąc na brzuchu z rękami podpartymi na macie prostuj tułów, wytrzymaj w nacięciu kilka sekund i powoli kładź się na matę. W tej samej pozycji, mając ręce pod brodą naprzemiennie zgina

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 4 kwietnia 2016 (11:00)

    Jest proste, a skutecznie poprawia zarys dolnej partii twarzy. Wystarczy wykonać je raz dziennie i powtórzyć 10 razy. Opieramy łokcie na stole. Zwinięte w pięść dłonie wkładamy pod podbródek. Mocno napieramy pięściami na szczękę i jednocześnie staramy się szeroko otworzyć usta.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 4 kwietnia 2016 (08:00)

    Oglądanie meczu jest ponad twoje siły? Zrób sensowny użytek z istnienia piłki nożnej i w czasie transmisji wzmacniaj dolne partie ciała. Ćwiczenia z futbolówką poprawiają umięśnienie ud i łydek, a do tego dostarczają niezłej zabawy. Usiądź na podłodze, dłońmi podeprzyj się z tyłu. Trzymając piłkę między kolanami, podciągaj nogi do klatki piersiowej i prostuj je tuż nad ziemią. Usiądź na podłodze z wyprostowanymi nogami. Dłonie oprzyj za pośladkami. Piłkę ściskaj stopami. Na zmi

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 31 marca 2016 (15:00)

    Mięśnie dna miednicy często określa się mięśniami Kegla. W skrócie można powiedzieć, że podtrzymują one jamę brzuszną od dołu. Kiedy są mocne, wszystko jest w porządku, ale gdy są zbyt rozluźnione, wtedy pojawiają się intymne problemy, na przykład z nietrzymaniem moczu. Alfred Kegel odkrył, że ćwiczenia mięśni dna miednicy dają świetne efekty w przypadku takich dolegliwości. Dobrze wyćwiczone mięśnie to też łatwiejszy poród i szybszy powrót do formy po porodzie oraz lepsze p

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 18 marca 2016 (08:05)

    Kiedyś było prosto. Chciałaś chodzić na fitness? Do wyboru miałaś aerobik albo siłownię. Dziś na liście zajęć jest bokwa, tabata, body pump... Co to za ćwiczenia? Przygotowaliśmy miniprzewodnik po najnowszych i najpopularniejszych programach treningowych. Pomoże ci wybrać zajęcia najlepiej dostosowane do twoich możliwości i temperamentu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 18 marca 2016 (08:05)

    Każdego dnia robisz średnio 23 tysiące oddechów. Większość nieświadomie. Dlatego często są one znacznie płytsze niż być powinny. W efekcie organizm nie otrzymuje wystarczającej ilości tlenu, co spowalnia jego regenerację. Zmień to. Ćwicz z nami głębokie oddychanie.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 18 marca 2016 (08:05)

    Uważasz, że joga jest nudna, zbyt statyczna? Najwyraźniej nie znalazłaś do tej pory odpowiedniej dla siebie odmiany. A tych jest mnóstwo: dynamiczna ashtanga, spokojna sivananda, akrobatyczna air-joga, odmładzająca hormonalna. Poczytaj o ośmiu najpopularniejszych rodzajach, być może zdecydujesz, że warto być joginką.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 18 marca 2016 (08:05)

    Imprezy biegowe są nudne? Przeciwnie. Wyobraź sobie, że mkniesz ulicami wielkiego miasta przy dopingu tysięcy kibiców. To nie dla ciebie? Startuj w górach, w trudnym, urozmaiconym terenie musisz być cały czas skoncentrowana. A może wolisz biec w ciemnościach? Organizatorzy zawodów mają coraz oryginalniejsze pomysły. Tekst: Izabela Filc-Redlińska

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 18 marca 2016 (08:05)

    Masz smartfon, biegasz? Mamy dla ciebie dobrą wiadomość, telefon sprawdza się w roli… trenera osobistego. Wystarczy, że zainstalujesz w nim odpowiednią aplikację i będziesz z niej korzystać. Specjalny program podpowie ci, nad czym powinnaś popracować, poinformuje o postępach, podliczy spalone kalorie, a nawet pochwali za wybitne osiągnięcia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0