Reklama
  • Wtorek, 17 listopada 2015 (09:05)

    Zgrabna sylwetka to nie tylko wyrzeźbiony, płaski brzuch i smukłe uda. Żeby dobrze wyglądać, trzeba równie intensywnie wzmacniać górne partie ciała. Regularne ćwiczenia pozwolą ci poprawić wygląd ramion, a nawet podnieść linię biustu.  Usiądź, oprzyj stopy i ręce na podłodze (dłonie skierowane ku stopom). Powoli unoś tułów, napinając mięśnie ramion i również powoli go opuszczaj.  Stojąc, złap ciężarki i wyprostuj ramiona nad głową. Uginaj łokcie do boków, po czym z powrotem je prostuj.  Sta

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 12 listopada 2015 (11:05)

    Na krześle zwykle siadamy... Ale przecież odrobina wyobraźni pozwoli nam je wykorzystać jako znakomity przyrząd do ćwiczeń wzmacniających. Koniec z wymówkami, że nie masz czasu iść na siłownię – w domu też możesz trenować! Siedząc na krześle, spleć dłonie za karkiem. Ćwicząc skręty talii, przyciągaj do siebie przeciwstawny łokieć i kolano. Przytrzymując się oparcia krzesła, stań na szeroko rozstawionych stopach. Wykonuj przysiady, opuszczając pośladki do linii kolan. Wyprostuj się i złap za opa

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 października 2015 (11:05)

    Buty na wysokim obcasie sprawiają, że wyglądamy zgrabniej. Nie służą jednak naszemu zdrowiu... Wybierając kozaczki czy botki na nowy sezon, nie musisz jednak rezygnować z takich modeli. Unikniesz bólu nóg i kręgosłupa, robiąc przerwy na ćwiczenia. Siedząc np. w autobusie, pracy lub w domu na kanapie, wyginaj stopę tak, jakbyś palcami chciała sięgnąć kolana.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 22 października 2015 (13:05)

    Często pomijamy rozgrzewkę, bo chcemy zaoszczędzić czas i przejść do właściwych ćwiczeń. Tymczasem nie przygotowując ciała do ćwiczeń, narażamy się na kontuzje. Stań na szeroko rozstawionych stopach. Ramiona złącz na wysokości klatki piersiowej. Uginając kolano, przenoś ciężar ciała z nogi na nogę. Stań z ramionami wyprostowanymi w bok. W opadzie, wykonuj skręty tułowia, dotykając dłońmi do przeciwstawnych stóp. W szybkim tem

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 19 października 2015 (11:00)

    Chcesz zadbać o biust? Oprócz wmasowywania w niego kremów ujędrniających, pomyśl o codziennym wykonywaniu kilku prostych ćwiczeń, które wzmocnią mięśnie podtrzymujące piersi. Dzięki nim twój dekolt pozostanie kuszący na długo! Stań prosto, złącz ręce przed sobą na wysokości piersi. Naciskaj na siebie dłońmi, tak by poczuć napięcie mięśni pod biustem. Stań w lekkim rozkroku. Z ciężarkami w dłoniach wyprostuj ramiona i krzyżuj je przed sobą, nie opuszczając rąk poniżej linii pie

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 13 października 2015 (11:05)

    Mało jest tych szczęśliwych kobiet, które mogą się pochwalić zgrabną pupą, choć nie stosują diety i nie ćwiczą! A prowadzenie siedzącego trybu życia sprawia, że pośladki i uda szybko tracą jędrność... Dla większości z nas oznacza to jedno: parę minut dziennie trzeba potrenować! W klęku podpartym powoli prostuj do tyłu raz prawą, raz lewą nogę. Napnij mięśnie ud i pośladków. Uklęknij, podpierając się dłońmi za sobą. W tej pozycji unoś i opuszczaj pośladki. By pracowały też uda i

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 8 października 2015 (13:06)

    Regularne, nieskomplikowane ćwiczenia skutecznie poprawią krążenie krwi. Tym samym sprawią, że nogi będą lekkie, wypoczęte, bez obrzęków i pajączków!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 7 października 2015 (15:05)

    Prawidłowo wykonany trening to bezwzględnie taki, który kończy się chwilą rozciągania. Poniżej przedstawiamy kilka pomysłów, jakie ćwiczenia można wówczas wykonywać, żeby Twoje mięśnie łatwo regenerowały się i rozwijały, uwidaczniając się pod skórą.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 25 września 2015 (13:00)

    Masz pod ręką piłkę? Świetnie! Wykonasz z nią serię ćwiczeń na rzeźbę mięśni całego ciała. Trening nie jest zbyt skomplikowany i łatwo zrobisz go w domu. Dzięki piłce twoje mięśnie pracują intensywniej, więc efekty zobaczysz szybciej!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 18 września 2015 (08:00)

    Chcesz poprawić wygląd górnej partii tułowia, postaw na trening z obciążeniem. Wystarczy wykonywać ćwiczenia z kilogramowymi hantlami, by zwiększyć intensywność pracy mięśni i znacząco skrócić czas dzielący cię od upragnionego rezultatu! Stań prosto z rękami wzdłuż tułowia. Powoli uginaj je, kierując łokcie na boki i znów prostuj. Powtórz 20 razy. Stań wyprostowana, złap ciężarki nad głową. Równocześnie uginaj oba łokcie i wracaj do pozycji wy

    Czytaj więcej Komentarzy:0