Reklama
  • Wtorek, 29 lipca 2014 (11:41)

    Nawet jeżeli każdą minutę swego urlopu zamierzasz spędzić na plaży, wcale nie musisz rezygnować z dbania o dobrą kondycję. Tych kilka łatwych ćwiczeń możesz wykonywać nawet stojąc na piasku lub wręcz leżąc na kocyku na piasku. Ułóż ciało na prawym boku. Wyprostuj lewą nogę. Na zmianę unoś ją i opuszczaj nad ziemię. Następnie wykonaj ćwiczenie na drugą stronę. Połóż się na plecach. Unieś nogi ponad koc. Lewe kolano ugnij, prawe zostaw wyprostowane. Szybko zmieniaj pozycję nóg tak, by to prawa by

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 25 lipca 2014 (13:05)

    Nadchodzi czas kostiumów kąpielowych. A w nich wałeczki na brzuchu nie dadzą się ukryć. Spróbujmy temu zaradzić.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 25 lipca 2014 (13:00)

    Jeżeli masz pod ręką piłkę futbolową lub do siatkówki, warto wykorzystać ją podczas codziennych treningów. Co na tym zyskasz?

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 22 lipca 2014 (15:00)

    Bluzki z krótkimi rękawami i sukienki na ramiączkach często obnażają wiotką skórę ramion oraz nieestetyczne fałdy pod pachami. Żeby uporać się z tym problemem, warto poćwiczyć pompki i wykonywać ćwiczenia z hantlami. Usiądź na krześle. Unieś nad głowę prawą dłoń z ciężarkiem. Przytrzymując prawe ramię lewą dłonią, na zmianę prostuj i zginaj prawą rękę z obciążeniem. Przyklęknij przed krzesłem i oprzyj się na nim przedramionami. Unieś pośladki i wyprostuj nogi. Zostań w tej pozycji przez chwilę.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 16 lipca 2014 (08:00)

    Przekonasz się, że o wiele szybciej dostrzeżesz efekty treningu, jeżeli wykorzystasz podczas ćwiczeń ciężarki. Jeśli dotychczas nie zaopatrzyłaś się w hantle, nic nie szkodzi, bo możesz zastąpić je półlitrowymi butelkami z wodą.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 11 lipca 2014 (14:00)

    Jestem osobą po 65. roku życia. Czy to prawda, że dla osób w moim wieku najlepszą formą ruchu jest trening cardio. Na czym on polega? Beata z Gdańska

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 9 lipca 2014 (15:00)

    Ewa Piasecka mgr farmacji, specjalista ziołolecznictwa Postanowiłaś więcej się ruszać, by zrzucić kilka zbędnych kilogramów? Świetnie! Pamiętaj jednak, że podczas wysiłku tracisz niezbędne minerały. Niedobory musisz uzupełniać, pijąc dużo wody i zdrowych napojów. Zapomnij o napojach izotonicznych, postaw na naturę! Świeże soki równie dobrze pomagają w regeneracji organizmu po wysiłku, a są przy tym dużo zdrowsze. 200 ml soku z jabłek zmiksuj np. z 1/2 szkl. malin i 1/2 ba

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 9 lipca 2014 (09:05)

    Pośladki zbudowane są z tkanki mięśniowej otoczonej warstwą tłuszczu. Odpowiednio dobrane ćwiczenia pozwolą ci wzmocnić mięśnie tej partii ciała oraz spalić nadmiar komórek tłuszczowych, które tworzą cellulit. Przekonaj się, że dzięki odrobinie wysiłku możesz mieć idealną pupę!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 30 czerwca 2014 (12:05)

    Praca nad zgrabnymi udami nie musi ograniczać się jedynie do jazdy na rowerze i wykonywania setek przysiadów. By wyrzeźbić nogi, warto spróbować ćwiczeń z elastyczną taśmą. Tego rodzaju trening wymusza intensywną pracę mięśni, więc możesz być pewna, że już po kilku tygodniach zobaczysz wyraźne efekty.  Trzymając końce gumy, nadepnij jedną stopą na jej środek. Na zmianę uginaj kolano tej nogi i odstawiaj stopę na podłogę. Ćwicz obie nogi.  Zwiąż mocno końce taśmy i umieść ją wokół kostek. Oprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 18 czerwca 2014 (13:10)

    Uklęknij, oprzyj się na przedramionach, szerzej rozstaw kolana. Napnij mięśnie dna miednicy. Policz do pięciu, a następnie rozluźnij. Kiedy się rozluźniasz, nie wypychaj mięśni, tylko delikatnie powróć do pozycji wyjściowej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0