Reklama
  • Czwartek, 2 marca (11:05)

    Ćwiczenia dobre dla kręgosłupa

Żeby go ustabilizować i odciążyć, należy regularnie wzmacniać mięśnie pleców. To one go obudowują i podtrzymują w pionie. Dzięki regularnym treningom nie będzie bolał. I pamiętaj: gdy się schylasz po coś, nie rób tego na prostych nogach – obowiązkowo przykucnij!

 W siadzie skrzyżnym wyprostuj plecy, rozluźnij ramiona. Lewą ręką przyciągaj lekko głowę do ramienia. Zmień strony.

Reklama

 Siądź w klęku, złącz dłonie za plecami, wyprostuj ręce i przyciągnij klatkę piersiową do ud. Gdy poczujesz rozciąganie, pozostań w takiej pozycji przez chwilę.

 Leżąc na brzuchu, wyprostuj nogi i złącz je, a dłonie spleć na karku. Odrywaj klatkę piersiową od podłogi i wracaj do leżenia. Powtórz kilka razy.

 Połóż się na plecach, stopy oprzyj o podłoże. Ramiona wyprostuj nad klatką piersiową. Unieś pośladki, utrzymaj je w tej pozycji minutę.

Twoje Imperium

Zobacz również

  • Są osoby spędzające przed szklanym ekranem nawet kilka godzin dziennie. A przy tym odruchowo sięgające po przekąski, często kaloryczne. Bezruch w połączeniu z dostawą tuczących przegryzek to... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.