Reklama
  • Wtorek, 28 lutego 2017 (14:05)

    Ćwiczenia na jędrne pośladki

Płaskie pośladki nieciekawie wyglądają w opiętych dżinsach. By przydać pupie apetycznej krągłości, powtarzaj codziennie kilka tych prostych ćwiczeń. Twoje kształty zaczną przyciągać męskie spojrzenia!

 Połóż się na brzuchu, dłonie spleć pod brodą, nogi wyprostuj, napnij mięśnie. W tej pozycji unoś jak najwyżej raz lewą, raz prawą nogę.

Reklama

 Stań swobodnie, oprzyj ręce na biodrach. Wyprostuj prawą nogę, rób wymachy. Lewa noga musi być lekko ugięta w kolanie. Zmień strony.

 W klęku podpartym wyprostuj prawą nogę. Rób w nią wymachy w lewo tak, by dotknąć nią podłogę za lewą stopą. Zmień strony.

 Połóż się na plecach, ramiona wyciągnij wzdłuż ciała, ugnij kolana i złącz stopy. W tej pozycji na zamianę unoś i opuszczaj pośladki.

Twoje Imperium

Zobacz również

  • Z wiekiem mięśnie ramion wiotczeją, skóra jest słabiej napięta i tworzą się tzw. motylki. Ćwiczenia wykonywane codziennie przez 5 minut ujędrnią ramiona!   ■ Napinanie i rozluźnianie. Zaciśnij... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.