Reklama
  • Piątek, 29 kwietnia 2016 (15:05)

    Ćwiczenia na jędrny biust

Bez względu na to, czy jest duży, czy też mały, zadbany biust to zawsze walor kobiecej sylwetki. Dzięki odpowiednim ćwiczeniom możesz sprawić, że mimo upływu czasu będzie zawsze krągły i jędrny. Łap za ciężarki i do dzieła.

Reklama

 Usiądź, ugnij nogi w kolanach. Rozstaw szeroko ramiona, zegnij łokcie. Na przemian przyciągaj je do siebie i odciągaj z powrotem.

 Stań swobodnie w rozkroku, napnij mięśnie ramion. Równocześnie unoś dłonie do wysokości barków i powoli je opuszczaj.

 Leżąc, wyprostuj ramiona nad głową. Trzymając w rękach ciężarki, wykonuj „nożyce”, opuszczając ramiona na przemian za głowę i do bioder.

 W siadzie prostym, ze złączonymi nogami, wyciągnij ręce przed siebie. Na przemian przyciągaj do siebie raz prawy, raz lewy łokieć.

Twoje Imperium
Więcej na temat:jędrny biust | biust

Zobacz również

  • Z wiekiem mięśnie ramion wiotczeją, skóra jest słabiej napięta i tworzą się tzw. motylki. Ćwiczenia wykonywane codziennie przez 5 minut ujędrnią ramiona!   ■ Napinanie i rozluźnianie. Zaciśnij... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.