Reklama
  • Poniedziałek, 9 maja 2016 (13:05)

    Ćwiczenia z ciężarkami

Jeżeli na co dzień jesteś aktywna fizycznie, od czasu do czasu pozwól sobie na wymagający trening z obciążeniem. Trzykilogramowe hantle będą idealne do wzmocnienia barków, tricepsów i bicepsów. Na zakończenie wykonaj też serię pompek, przy której popracują górne partie ciała.

 Stań w lekkim rozkroku, wyprostowane ręce opuść wzdłuż ciała. Unoś je powoli przed sobą i równie powoli opuszczaj.

Reklama

 Stań w rozkroku, unieś ręce na szerokość barków i rób „motylki” – łokcie łącz przed sobą.

 Wykonuj tradycyjne pompki na prostych nogach lub w damskiej wersji – na kolanach.

 W klęku podpartym jedną ręką złap w wolną dłoń ciężarek. Unoś go i opuszczaj, napinając mięśnie ramion.

Twoje Imperium

Zobacz również

  • Z wiekiem mięśnie ramion wiotczeją, skóra jest słabiej napięta i tworzą się tzw. motylki. Ćwiczenia wykonywane codziennie przez 5 minut ujędrnią ramiona!   ■ Napinanie i rozluźnianie. Zaciśnij... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.