Reklama
  • Czwartek, 28 stycznia 2016 (11:05)

    Kwadrans dla ciała: Dodaj pupie krągłości!

Długie godziny siedzącej pracy robią niestety swoje: pośladki się przypłaszczają i zaczynają tracić jędrność. Żeby odwrócić ten proces, trzeba ćwiczyć! Warto codziennie znaleźć kilkanaście minut na prosty trening, który podniesie pupę i podkreśli jej krągłość.

Reklama

 Stań prosto, dłonie oprzyj na biodrach. Unoś do tyłu raz prawą, raz lewą nogę tak, aby czuć napięcie pośladka przy każdym powtórzeniu.

 Połóż się na brzuchu, wyprostuj i złącz nogi. Unoś je razem tuż nad podłogę i powoli opuszczaj. Powtórz 10 razy.

 Wykonaj wypad jedną nogą w przód. Pozostań w niskiej pozycji przez chwilę, napinając mięśnie pośladków i ud. Zmień strony i powtórz ćwiczenie.

 W klęku podpartym unoś wyprostowaną nogę – raz prawą, raz lewą. Zwróć uwagę, by za każdym razem napinać mięśnie pośladka.

Twoje Imperium

Zobacz również

  • Wiele osób uważa, że ćwiczenia rozciągające nie są tak istotne jak właściwy trening. Nic bardziej mylnego. Stretching jest ważny dla naszego samopoczucia, ale też wspomaga regenerację mięśni.... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.