Reklama
  • Czwartek, 28 stycznia (11:05)

    Kwadrans dla ciała: Dodaj pupie krągłości!

Długie godziny siedzącej pracy robią niestety swoje: pośladki się przypłaszczają i zaczynają tracić jędrność. Żeby odwrócić ten proces, trzeba ćwiczyć! Warto codziennie znaleźć kilkanaście minut na prosty trening, który podniesie pupę i podkreśli jej krągłość.

Reklama

 Stań prosto, dłonie oprzyj na biodrach. Unoś do tyłu raz prawą, raz lewą nogę tak, aby czuć napięcie pośladka przy każdym powtórzeniu.

 Połóż się na brzuchu, wyprostuj i złącz nogi. Unoś je razem tuż nad podłogę i powoli opuszczaj. Powtórz 10 razy.

 Wykonaj wypad jedną nogą w przód. Pozostań w niskiej pozycji przez chwilę, napinając mięśnie pośladków i ud. Zmień strony i powtórz ćwiczenie.

 W klęku podpartym unoś wyprostowaną nogę – raz prawą, raz lewą. Zwróć uwagę, by za każdym razem napinać mięśnie pośladka.

Twoje Imperium

Zobacz również

  • Ile razy możesz podnieść pięciokilogramowy ciężarek? Z pewnością więcej niż sądzisz. Warto to sprawdzić, bo włączenie większego obciążenia do treningu pozwoli ci szybciej uzyskać upragnione... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.