Reklama
  • Środa, 22 lutego 2017 (10:00)

    Kwadrans dla ciała: rozciągaj się!

Rób to regularnie, a wkrótce zobaczysz efekty. Zwiększy się zakres wykonywanych ruchów, ciało stanie się bardziej gibkie. Będziesz sprawniejsza fizycznie, bo twoje mięśnie się wzmocnią i będą się wolniej męczyć. Same zalety!

 Stań prosto, spleć dłonie za plecami. Nie dosięgasz? To nic, chwyć w obie ręce pasek, i cierpliwie próbuj, a w końcu się uda.

Reklama

 Leżąc na brzuchu, rozstaw ręce na szerokość ramion, oprzyj dłonie o podłoże. Powoli prostuj łokcie, rozciągając plecy i nie odrywając bioder od podłoża.

 W siadzie prostym rozsuń nogi najszerzej jak to możliwe. Rób skłony tułowia, trzymając za palce raz prawej, raz lewej stopy.

 Usiądź jak do siadu skrzyżnego, złącz podeszwy stóp. Wyprostuj plecy. Trzymając rękami za stopy, dociskaj kolana do podłoża.

Twoje Imperium

Zobacz również

  • Hula-hoop to coś więcej niż dziecinna zabawka! Stanowi doskonały sprzęt treningowy, pozwalający pobudzić do pracy głębokie partie mięśniowe brzucha. Ćwicząc z obręczą, intensywnie spalasz kalorie... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.