Reklama
  • Wtorek, 31 maja 2016 (08:00)

    Kwadrans dla ciała: rozciągnij się i wzmocnij!

Na pierwszy rzut oka trening z taśmą nie wydaje się bardziej wymagający niż zwykłe ćwiczenia bez przyrządów. A jednak – napinanie gumy zmusza ciało do intensywniejszej pracy. Dzięki temu trening staje się bardziej efektywny, a ty szybciej nabierasz masy mięśniowej i spalasz tłuszcz.

Połóż się na lewym boku. Związaną taśmę nasuń na nogi poniżej kolan. Podnoś prawą nogę, następnie zmień strony.

Reklama

Stojąc w wykroku, chwyć oba końce gumy, a jej środek przydepnij stopą. Na zmianę równocześnie prostuj i uginaj łokcie.

Chwyć w dłonie końce gumy. Usiądź tak, by stopą zahaczyć o środek taśmy. W tej pozycji podnoś i obniżaj prostą w kolanie nogę.

Stań w wykroku. Stopą z przodu nadepnij na jeden koniec gumy, drugi weź w dłoń. Na zmianę unoś do tyłu i opuszczaj proste ramię.

Twoje Imperium

Zobacz również

  • Rób to regularnie, a wkrótce zobaczysz efekty. Zwiększy się zakres wykonywanych ruchów, ciało stanie się bardziej gibkie. Będziesz sprawniejsza fizycznie, bo twoje mięśnie się wzmocnią i będą się... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.