Reklama
  • Poniedziałek, 30 stycznia (13:05)

    Kwadrans dla ciała: wyćwicz talię osy!

Jeśli za każdym razem, spoglądając w lustro, wzdychasz, że twoja sylwetka nie przypomina klepsydry, weź się do roboty! Wcięcie w talii to kwestia ćwiczeń! Oto, co musisz zrobić, by odjąć sobie centymetrów w pasie.

 Stań w rozkroku, wyprostuj ramiona do boków. W tej pozycji wykonuj mocne skłony w bok: raz w prawo, raz w lewo.

Reklama

 Zacznij od rozgrzewki (koniecznie!). Stań w rozkroku, wykonaj kilka skłonów w przód i w boki.

 W siadzie płaskim złącz ręce na karku. Powoli opuszczaj tułów w stronę podłogi i wracaj do pionu. W trakcie ćwiczeń nie wstrzymuj oddechu.

 Ustaw stopy na szerokość ramion. Przez kilka minut zataczaj biodrami obszerne koła. Ćwiczenie możesz wykonać z hula-hop.

Twoje Imperium

Zobacz również

  • Hula-hoop to coś więcej niż dziecinna zabawka! Stanowi doskonały sprzęt treningowy, pozwalający pobudzić do pracy głębokie partie mięśniowe brzucha. Ćwicząc z obręczą, intensywnie spalasz kalorie... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.