Reklama
  • Poniedziałek, 20 lutego 2017 (13:05)

    Trening z hula-hoop

Hula-hoop to coś więcej niż dziecinna zabawka! Stanowi doskonały sprzęt treningowy, pozwalający pobudzić do pracy głębokie partie mięśniowe brzucha. Ćwicząc z obręczą, intensywnie spalasz kalorie i szybko rozprawiasz się z nadmiarem tłuszczyku!

 Połóż się na plecach, unieś ugięte w kolanach nogi, zarzuć obręcz na stopy. Trzymając ją rękami, ćwicz brzuszki.

Reklama

 Stań w szerokim rozkroku i jak za dziewczyńskich lat kręć hula-hoopem! Pamiętaj o tym, by lekko ugiąć nogi w kolanach.

 Stań prosto, przyrząd oprzyj o podłogę, przytrzymuj go rękami. W tej pozycji unoś do boku raz prawą, raz lewą nogę.

 Połóż się na plecach, unieś wyprostowane nogi i rozstaw je tak, by koło trzymało się na kostkach. Ruchami nóg i bioder kręć obręczą w prawo i w lewo.

Twoje Imperium

Zobacz również

  • Z wiekiem mięśnie ramion wiotczeją, skóra jest słabiej napięta i tworzą się tzw. motylki. Ćwiczenia wykonywane codziennie przez 5 minut ujędrnią ramiona!   ■ Napinanie i rozluźnianie. Zaciśnij... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.